Food: sweets I want to try

Iedereen die mij kent weet dat ik van eten HOU. Naast heel veel hartige dingen ben ik een ongelofelijke fan van alles wat zoet is. Ik ben een aantal keer op all inclusive vakanties geweest en het toetjes buffet is daar voor mij echt niet veilig hoor. Deze zomer ga ik naar Turkije… ik zag op de foto’s tafels vol met Turkse koekjes, baklava, chocolademousse, taart, fruit en nog veel meer. Daar kan ik dus echt niet op wachten he!

Nouja, om even bij het onderwerp van deze post te blijven. Ik heb jullie laatst beloofd mijn favoriete Jokers (Bodieboost) met jullie te delen. Nu leek me dat eigenlijk bij nader inzien niet bijster interessant. Ik bedoel, chips, chocolade, chocolademousse, M&M’s, taart, koekjes, snoep? Moet ik nog meer noemen? In plaats daar van bracht ik wat tijd door op Pinterest waar ik een aantal heeeeerlijke recepten zocht voor lekkere zoete dingen die je dus kunt maken als joker, of gewoon omdat je er heel veel zin in hebt en je het verdiend.

Peanut Butter Bread Recipe from @Amy Lyons Lyons Johnson / She Wears Many Hats
Pindakaas-brood

Brownie Bottom Cookie Dough Cheesecake Bars
Brownies met een chocolade chip cookie deeg laag.. zucht, ik wil dit nu.

Chocolate Cake with Peanut Butter Glaze
Chocolade cake met pindakaas glazuur

Blue Ribbon Carrot Cake with Buttermilk Glaze and Cream Cheese Frosting
Carrotcake

Brown Butter Cinnamon Sugar Cookie Bars
Kaneel-suiker cookiebars

Nutella Cheesecake Brownies
Nutella cheesecake brownies

Quadruple Chocolate Soft Fudgy Pudding Cookies
Koekjes met heel veel chocolade

Nutella Stuffed French Toast with Macerated Strawberries
Wentelteefjes gevuld met nutella

Red Velvet Cheesecakes made with a homemade red velvet cookie crust and creamy cheesecake on top!
Red velvet cheesecake

Voor als je het toevallig nog afvraagt: ja tijdens het maken van deze post had ik HEEL veel zin in chocolade. Maar ik ben nog steeds aan het Bodieboosten en bewaar mijn jokers voor het weekend!

 

2 thoughts on “Food: sweets I want to try

Leave a Reply

