Leisure

Tweede blok van dit jaar. Hoge verwachtingen van, helaas niet helemaal uitgekomen. Leisure was de sector en experience economy was waar het om draaide. Experience economy vind ik erg interessant en ook Leisure leek me heel leuk.

Dit blok was de opdracht niet een trendrapport maken maar een conceptversterking. Mijn opdrachtgever deze keer was Theater aan de Parade. Ik ken dit bedrijf al lang omdat het in Den Bosch is en ik hier vroeger vaker kwam met school.

De lessen vond ik niet zo interessant als ik verwacht had, en ik heb volgens mij ook niet zo heel veel opgestoken. Ik heb mijn tentamen en reflectieverslag dan ook niet gehaald. Ook voor het beroepsproduct hadden we maar een 5 waardoor we dit niet hebben gehaald, terwijl we er héél erg veel werk ingestoken hebben. (Later in de herkansing alles gehaald!)

Ik heb dit blok wel goed geleerd hoe je een bedrijf moet analyseren en dat je daardoor bijpassende trends kan zoeken. We hebben ook veel kennisgemaakt met creatieve denktechnieken. Deze werden ons in rap tempo aangeleerd en we konden ze dan ook meteen toepassen.

Ik weet nog niet of ik leisure zou kiezen, het spreekt me nog steeds aan en ik denk dat het me wat tegen is gevallen omdat ik geen van de studiepunten in één keer behaald heb.

Laat je een reactie achter? :-)

