Tattoo a banana

Kleine verandering! 
Eigenlijk moet ik voor school in het engels bloggen, maar omdat ik dan niet zo goed kan overbrengen wat ik eigenlijk wil zeggen, vind ik dat niet zo leuk.
Hierdoor ben ik ook veel minder gaan bloggen, en is het een beetje stil hier.
Vanaf nu dus weer blogposts van mij, maar dan in het Nederlands!

Maar waar ik over wil vertellen, ik kwam echt iets leuks en grappigs tegen.
Namelijk tattoo a banana, patroontjes op bananen maken dus! 
Met een mesje of een scherp stokje maak je gaatjes en/of sneetjes op je banaan, waardoor hij op die plekken bruin wordt. Hierdoor krijg je dus een leuk patroontje. 

Kijk maar!

fotobron: http://www.treehugger.com

fotobron: mattrobinson.deviantart.com 

fotobron: blogs.laweekly.com 

Er is een heel leuk boekje bij, namelijk ‘Tattoo a banana, and other ways to turn anything and everything into art’. In het boek zitten patroontjes voor het tattoëren van bananen, en nog veel meer leuke ideetjes om dagelijkse dingen om te toveren in kunst.Te koop bij Bol.com voor €15,99.

3 thoughts on “Tattoo a banana

Laat je een reactie achter? :-)

