Gewonnen!

Laatst won ik al een reischeque tijdens een ladiesnight en toen ik de Linda 100. kreeg checkte ik als allereerst de kraskaart die op de voorkant zat.
Je kon een van Linda’s favorieten winnen, make-up, een schoonmaakster, een auto, stofzuiger, dvd’s, boeken, een hele hoop!

Maar, ik heb dus weer iets gewonnen.. het boek tegenlicht van Esther Verhoef!
Ik heb al een tijdje niets meer gelezen, naast studieboeken. Gewoon omdat ik het zo druk had, en eigenlijk ook helemaal geen idee had welke boeken ik kon of wilde lezen. Nouja, nu ga ik deze dus maar proberen! Kan je zeggen, ik ben al begonnen en het valt zeker niet tegen.

Review komt later!

fotobron: http://www.vkbu.nl

 

One thought on “Gewonnen!

Laat je een reactie achter? :-)

