Bodieboost

Allereerst, HAPPY 2013!
Een beetje laat, maar ik was even van mijn vakantie aan het genieten.
Ik heb lekker kerst gevierd, thuis en bij mijn vriendje thuis, hij was ook jarig en ik gaf hem een leuk cadeau (al zeg ik zelf, ik zal er nog over schrijven!), ik heb een heel groot feestje gevierd met oud&nieuw samen met vriendinnen, vrienden en vriendje, ik heb wat gewinkeld en vooral heel veel lekker gegeten.

Dit en alle stress-volle weken ervoor hebben ervoor gezorgd dat ik er niet helemaal zo uit zie als ik zou willen. Ik las over Bodieboost, een nieuwe dieetmethode waarbij snoepen moet en een lekker wijntje drinken mag.


Bron
Als je mij een beetje kent, weet je dit mij wel aanspreekt.
Dus! Ik bestelde het boek, voor €14,95 bij Bol.com.
Afgelopen donderdag had ik hem in huis, en ik heb besloten morgen te gaan beginnen. Maandag 7 januari!

Er zijn in dit boek 12 regels waaraan je je moet houden, om effect te bereiken. Eentje daarvan is dus dat snoep en snacks eten af en toe mag, en dat je ook wel eens een lekker wijntje kan drinken.

Als je dit dieet volgt, hoeft niemand te weten dat je een dieet volgt, je kunt gewoon uit eten en je hoeft een stuk taart op een verjaardag ook helemaal niet af te slaan.

De eerste paar weken houdt je je aan een weekmenu, waarvoor het ontbijt, de lunch en de tussendoortjes iedere dag hetzelfde zijn gedurende één week, daarnaast is er voor elke avond een lekker en gezond diner-recept gegeven.
Daarnaast mag je dus zelf weten wanneer, maar wel twee keer per week iets écht lekkers eten, en zo is het natuurlijk best wel vol te houden!


Bron

De wortels, bananen, walnoten en yoghurt zijn al in huis, en ik ga morgen dan ook met volle moet van start. 5 kilootjes eraf zou top zijn, met een beetje sporten erbij zal ik me ook wat fitter voelen, wat ook erg welkom is. I’ll keep you updated!

Meer info? www.bodieboost.nl

Laat je een reactie achter? :-)

