Favoriet: Tiffany&Co

Geweldig sieraden merk vind ik het, Tiffany&Co.
Ze hebben sieraden die echt knetterduur zijn (denk 10.000 en euro’s) maar ook hele leuke dingen die best wel betaalbaar zijn (rond de 100 euro).
Ik wil je graag een aantal van mijn favorieten laten zien, mocht je iets aan me cadeau willen doen, dan houd ik je niet tegen!

https://i2.wp.com/oi46.tinypic.com/1zcic61.jpg

Ze hebben ook veel goud, wit goud en diamand, maar naar die prijzen durf ik al helemaal niet te kijken. Toch mooi meegenomen dat ik zilver het mooist vind.

Al deze beauties van Tiffany&Co kun je online bestellen in de webshop, of in de (prachtige!) winkel op de PC Hooftstraat in Amsterdam.

3 thoughts on “Favoriet: Tiffany&Co

  1. De juwelen van Tiffany&Co zijn echt zoooo mooi! Mocht ik heel veel geld hebben, zou ik direct heel wat van het assortiment kopen! Ook die ringen met diamantjes zijn prachtig maar zoals je al zegt, zijn die natuurlijk veel te duur😦

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

