Like: H&M Spring 2013

Toen ik vorige week de trein in liep zag ik een leeg bankje, met op het tafeltje ook nog eens de nieuwe H&M gids. Daar heb ik dus plaatsgenomen.
De reis is nog nooit zo snel gegaan, en mijn wishlist is weer een stukje langer geworden. Dus, hierbij mijn favoriete items.


€29,95

€19,95
Dat ik er met oud&nieuw uren over heb gedaan om te kiezen tussen zwarte jurkjes, maakt even niet uit. Eentje met zulke mouwtjes heb ik immers nog niet.


€19,95

€29,95
Deze vind ik echt leuk, maar ik weet eigenlijk niet zeker of het wel iets voor mij is..


€39,95

Heb jij al favorieten?

10 thoughts on “Like: H&M Spring 2013

  1. Dat zien er echt superleuke kleren uit. Ik kan geloven dat de treinreis snel voorbij ging! (ik wou een paar dagen geleden ook reageren op je Tiffany’s post maar dat lukte niet bij mij. Weet niet of het aan jouw site of ana mij lag, maar ik wou het toch eventjes zeggen)

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

