Like: Zilver Michael Kors horloge

Maandenlang ben ik opzoek geweest naar een mooie en betaalbare rosé gouden horloge. Uiteindelijk vond ik hem deze zomer bij Ocho 8, een verkooppunt van Oozoo horloges.
Ik draag hem sinds de dag dat ik hem kocht iedere dag met veel plezier, maar ik mis toch iets. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds heel blij met dit horloge, maar ik wil er graag een zilveren bij. Ik draag altijd een zilveren ring en een armbandje van Ti Sento. Het kan wel, maar met een zilveren horloge zou het beter staan. En ik hou gewoon van afwisseling!

Ik vind Michael Kors horloges prachtig, en zou een van deze twee exemplaren dan ook heel graag om mijn pols dragen. Samen met een mooie Josh armband om mijn andere arm bijvoorbeeld, want ja, die wil ik eigenlijk ook wel hebben!

Beide horloges kosten €225,00. Michael Kors horloges zijn in Nederland verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de Bijenkorf. De gehele collectie kan je bekijken op de site van Michael Kors.

 

One thought on “Like: Zilver Michael Kors horloge

Laat je een reactie achter? :-)

