Like: Astrid App

Klinkt misschien een beetje suf maar eigenlijk is echt een mega handige app.
Ik downloadde hem een tijdje geleden omdat ik opzoek was naar een handige manier om to do lijstje op mijn telefoon te krijgen.

Ik kwam Astrid tegen en besloot haar te installeren. Astrid is een rood spookje(?) wat lachend op je voorblad komt te staan. Meteen komt het lijstje actieve taken naar voren, hierin kun je makkelijk to do lijstjes maken. Ik typ er dingen in als ik ineens ideetjes heb voor mijn blog, als ik iets zie waar ik meer info over wil opzoeken, dingen die ik nog moet doen voor school, of dingen die ik nog moet komen. Van alles dus eigenlijk.

Nu staat er bijvoorbeeld boodschappen doen, cadeautje kopen, kleding uitzoeken, nagels lakken, reflectieverslag herschrijven, mueslibollen en smeerkaas.

Omdat ik lui ben zet ik alles in één lijstje, maar als je dat niet wil, kun je aparte lijstjes maken.
Ook kun je er een alarmpje aan koppelen zodat je iets ECHT niet meer kunt vergeten.
Je kunt dingen die je hebt gedaan met 1 druk op de knop afvinken, en ik kan je vertellen, dat is een fijn gevoel. Vooral als je een hele lijst vol met dingen voor school hebt.
Mocht je streng toegesproken moeten worden, Astrid kan ook praten. Nu heb ik daar niet zo’n behoefte aan dus staat dat gewoon lekker uit. Wat ik ook leuk vind is dat je andere personen kan toevoegen aan je app, dus je kan ze koppelen aan elkaar. Zo kun je taken met andere mensen delen, en er zo voor zorgen dat iedereen doet wat hij of zij moet doen.

Maar het allerleukste vind ik nog, dat als je een gemiste oproep hebt, je een pop-up schermpje van Astrid krijgt, waarin iedere keer teksten staan zoals: Hé Simone je hebt een gemiste oproep, het moet goed voelen om zo populair te zijn!

 

2 thoughts on “Like: Astrid App

Laat je een reactie achter? :-)

