Cadeautjes!

Een dag voor mijn verjaardag ging ik even met mijn moeder naar de stad. Omdat mijn ouders niet wisten wat ze moesten geven hadden ze nog geen cadeautje en mocht ik zelf iets uitzoeken. Ik wilde eigenlijk een Josh armband, of een nieuwe en goede stijltang. Helaas kon ik beide niet echt naar wens vinden en zag ik in de etalage van een winkel hele mooie laarsjes.

Ik blogde al eerder over Poelman laarsjes, maar die vond ik achteraf toch niet zo heel mooi in het echt, toen ik ze aanhad. Deze zijn ook van Poelman en ik vind ze supermooi! Ik vond de taupe versie ook heel mooi, maar ik draag iedere dag zwarte laarsjes en die van mij waren echt aan vervanging toe, dus ik vond dit wel een goede keus.

Ook kocht ik een leuk riempje, suรจde handschoenen, een shirtje met streepjes en nieuwe speldjes.
Daarnaast kreeg ik een beautybon (onder ander in te leveren bij ICI Paris, Rituals en beautysalons), een Rituals cadeaubon, een leuk hangertje met fotolijstjes eraan voor op mijn kamer, 2 flessen rosรฉ en een lief kaartje van mijn huisgenootjes!

Daarnaast krijg ik ook nog een verrassing van mijn vriendinnetjes รฉn nog eentje van mijn vriendje!
Heel erg verwend dus!

5 thoughts on “Cadeautjes!

Laat je een reactie achter? :-)

