Bodieboost: week 2

De tweede week is me ook weer heel goed vergaan. Weinig honger en ik begin al helemaal te wennen aan het bodieboost principe. Het weekmenu voor deze week was iets anders dan die van vorige week en ik heb dan ook wat dingetjes aangepast. Ik sliep deze hele week weer op mijn kamer, en zorgde dus zelf voor mijn avondeten. Omdat mijn huisgenootjes er niet erg vaak waren heb ik vaak voor mezelf gekookt, en af en toe wat makkelijks gegeten. Maar: het is goedgekomen, ondanks mijn verjaardag weer 0,8 eraf! Dat brengt de stand nu op 2,2 kilo.

Wat heb ik gedaan?
Omdat ik het mega druk had met school en omdat er overal een dik pak sneeuw / ijs lag heb ik niet echt kunnen hardlopen. Goed voornemen voor volgende week is lekker zwemmen met mijn vriendinnetjes! Wel heb ik de hele week van mijn kamer naar het station gelopen om daar de bus te pakken, wat toch wel 20 minuutjes enkel is, en natuurlijk ook nog naar de supermarkt.

Wat heb ik gegeten?
Ik heb heerlijk gegeten! Ik at als ontbijt halfvolle vanillekwark van Mona, wat is die lekker zeg! En ik merk echt dat iets vollere producten veel meer vullen. Als tussendoortjes in de ochtend at ik elke dag een banaan. Gewoon omdat dit handig en vullend is! Volgende week ga ik wel eventjes kijken voor een ander stuk fruit, ter afwisseling. Ook heb ik weer heerlijk geluncht, ik kijk er echt naar uit elke dag. Ik eet lekkere mueslibollen, 2 pistoletjes gezond, bruine bolletjes met filet american, sla, komkommer en peper en zout of brosse volkoren crackers van bolletje. Als middagtussendoortje at ik appels, een paar keer groene partjes appel van de AH to go, maar ook gewoon lekkere Elstars met schil, of geschild met kaneel. Als avondeten at onder andere ik lasagne, verse tomatensoep met broodjes, aardappelkroketjes met salade en een kipburger, pasta met kip, champignons en pesto tomatensaus en aardappelen met groente en vlees. Daarnaast heb ik een heerlijke joker op: namelijk een macademia/witte chocolade cookie van de AH to go, mjammie.

Ik word steeds enthousiaster, en ben benieuwd hoeveel er volgende week afgaat!

9 thoughts on “Bodieboost: week 2

Laat je een reactie achter? :-)

