Shopping: H&M bestelling

Ik bedacht me op zondagmiddag ineens dat ik een witte trui wilde hebben.
Gewoon omdat ik die nog niet heb, en die mooi zal staan met mijn nieuwe riempje.
Ik keek even in de H&M webshop en zag daar een mooie voor €7,00, hop in het mandje.
Maar ik zou ik niet zijn als ik nog even verder keek. Ik gooide ongeveer nog zo’n 15 dingen in mijn mandje, maar toen kwam ik toch tot de conclusie dat ik dat niet helemaal kon betalen. Ik haalde alle dingen uit de nieuwe collectie eruit, omdat die toch nog wel eventjes te verkrijgen zijn. Maar een felroze trui, ook voor €7,00 die kon ik niet laten liggen!

Dat zou dus samen €14,00 zijn + nog de gebruikelijke verzendkosten a €4,95 = €18,95. Maar natuurlijk zijn daar dan altijd nog de lekkere kortingscodes. 1304 voor €5 euro korting en 0241 voor 25% korting op een item. Dat werd dus €12,15!
Het wordt ook nog eens tussen 21 en 25 januari bezorgd, en als het dan ook nog eens past, dan ben ik zeker blij!

En nu ik deze blogpost typ, krijg ik toch weer zin om nog eens even naar de nieuwe collectie te gaan kijken in de webshop..

12 thoughts on “Shopping: H&M bestelling

Laat je een reactie achter? :-)

