Like: Andrélon oil&care

Ik heb heel erg dik, lang maar ook droog haar. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe producten om mijn haar wat zachter te maken en wat meer glans te geven. Omdat ik ook maar een arme student ben wil ik er niet teveel geld aan uitgeven, gelukkig is daar Andrélon.
Ik gebruik altijd de glans&care shampoo, conditioner en leave in conditioner, wat mijn haar echt een héél stuk mooier maakt. Vooral de leave in conditioner werkt voor mij goed, ik smeer hem ook gewoon in mijn droge haar, in plaats van alleen in handdoek droog haar, want het is toch niet vet te krijgen.

Nu lees ik al een poos positieve verhalen over argan olie, maar als iets niet makkelijk verkrijgbaar is, haak snel af. Nu heeft Andrélon daar dus iets aan gedaan, ze hebben een oil&care lijn ontwikkeld, die heel betaalbaar is en ook nog eens lekker uitgebreid. Er is een shampoo, conditioner, leave in conditioner, 1 minuut masker, een anti klit spray en een serum.

De oil&care lijn is volgens Andrélon heel erg geschikt voor droog en pluizig haar.
‘De unieke formule met diverse oliën, waaronder Marokkaanse Arganolie, verzorgt en voedt je haar, waardoor je weer controle krijgt over je droge en pluizige haar. De olie wordt snel in je haar opgenomen, zodat je haar zacht aanvoelt en zijn natuurlijke uitstraling behoudt.’

Ik wil graag de anti klit spray reviewen, omdat ik die al uitvoerig getest heb.
Het is dus de Andrélon oil&care antiklit spray met Argan Olie, en hij kost €3,39 voor een hele flinke fles. Gewoon te koop bij het Kruidvat, de Etos, en misschien zelfs wel gewoon bij de supermarkt.

Ik vind het een hele mooie en stijlvolle verpakking. De fles is lekker groot en er zit een verstuiver op, wat heel handig werkt. Ik ga douchen, was mijn haar met shampoo en conditioner en wikkel het daarna in een handdoek. Als ik klaar ben met mijzelf en de douche af te drogen is het tijd voor mijn haar. Ik haal het uit de handdoek en spray het royaal in met de anti klit spray. Hierna borstel ik het heel voorzichtig uit, wat heel makkelijk gaat door deze spray.
Zoals ik al zei heb ik erg dik haar, waar zonder conditioner sowieso niet doorheen te komen is. Na conditioner zitten er altijd nog wat in de war en er zitten wat klitten in, wat deze spray een heel stuk verminderd. Ik kom er veel makkelijker doorheen met mijn borstel.

Het spul zelf ruikt heel erg lekker, fris en bloemig (denk ik). Het maakt je haar niet vet, maar juist een beetje zacht en lekker glanzend. Ik smeer er zelf ook altijd nog wat leave in conditioner in, puur omdat mijn haar écht heel droog is. Ik gebruik hem iedere keer als ik mijn haar was, maar ook op dagen dat ik het niet was spray ik het spul lekker in mijn haar voor de geur en het glansje.

Ik vind de verpakking mooi, het product doet zijn werk, het ruikt lekker en de prijs is natuurlijk ook heel mooi meegenomen, een 8je is deze anti klit spray toch zeker wel waard!

8 thoughts on “Like: Andrélon oil&care

  1. Ik gebruik meestal de haarproducten van andrelon omdat ik hier erg tevreden over ben. Zowel over de meeste shampoos als de conditioners en haarserums. Ik ken deze lijn nog niet maar ben er wel nieuwsgierig naar dus die ga ik de volgende keer in mijn karretje stoppen🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

