Like: summer

Yes! Het is weer raak, sneeuw, ijzel, ijs, kou, ontregeld openbaar vervoer, gladde voet en fietspaden en een grijze grauwe lucht de hele dag. Ik heb persoonlijk echt een hekel aan sneeuw en alles wat erbij komt kijken. Als het valt, het is nog niet grijs, zwart, nat en blubberig en je hoeft nergens naartoe is het best wel mooi, maar als je gewoon door wil gaan met je leven, is het maar irritant.

Daarom vind ik het juist als ik dan lekker thuis ben, heel fijn om leuke vakanties te zoeken, nadenken over hoe chill een vakantie met mijn vriendje zou zijn, foto’s van vorige vakanties te bekijken én te kijken naar plekjes waar ik nog wel eens heen zou willen. Zoals deze..

Porta Portals, Mallorca

Mina a'Salam Hotel, Dubai

Bora Bora

Cayman Islands

Hawai

Garza Blanca -Mexico

Wow

Paradise

Bora Bora

The Blue Palace, Isle of Crete, Greece

Dat zijn jullie hopelijk wel met me eens toch?

3 thoughts on “Like: summer

Laat je een reactie achter? :-)

