Shopping: Oeps, H&M bestelling 2

Vertelde ik dinsdag (nou ja ik typte het zondag) nog zo mooi dat ik de nieuwe collectie maar uit mijn winkelmandje had gehaald omdat deze nog lang genoeg te koop is, heb ik de top die ik echt heel graag wou toch maar besteld. Ik kon het gewoon niet laten.

Ik had er al een outfit bij bedacht, en die kwam de hele tijd terug in mijn hoofd. Enne, daarnaast heb ik laatst in mijn favoriete zwarte blouse van de Zara een gaatje gevonden. Dus een vervanger is toch zeker wel op zijn plaats. Kortingscodetjes erbij en ik had mezelf al weer omgepraat. En welja, dan kan dat nachtjurkje er ook nog wel bij. Dus, ik verwacht deze week nog 2 pakketjes van de H&M!

 

6 thoughts on “Shopping: Oeps, H&M bestelling 2

Laat je een reactie achter? :-)

