Bodieboost: week 3

In de Bodieboost community had ik het al gelezen, de 3e week zou wel eens zwaar kunnen worden.
Dat gaat mij niet gebeuren, dacht ik.Totdat ik donderdag gala had.. helaas, deze week 0,2 kg aangekomen, waardoor de stand nu op -2 kg staat. Komende week ga ik extra mijn best doen, en hopen op een goed resultaat!

De hele week ging heel erg goed, totdat ik dus gala had. Natuurlijk moest er een goede bodem gelegd worden en dat was dus een stuk lasagne. Mijn huisgenoot had er een toetje bij gehaald, eh ja waarom niet, stukje vanillepudding met aardbeiensaus. En toen, kwam de rosé op tafel. 4,5,6 glazen? Iedereen kreeg weer honger, hoppa kruidenboter stokbroodje in de oven. En alsof het nog niet genoeg was, ook nog een schaal chips. Toen kwam ik op het gala zelf, waar ik ook nog de nodige drankjes heb genuttigd. Nouja, jammer maar helaas, maar ik heb wel een leuke avond gehad!

De ochtend erna was helaas iets minder, ik moest om half 9 al op school zijn en ik voelde me op zijn zachts gezegd niet echt fit. Ik voelde dat ik iets moest eten en ik fietste even snel langs de Albert Heijn, ik zag het broodmeisjes croissants inpakken en ik bedacht me dat twee warme croissantjes me wel goed zouden doen. Was ook zo! Alleen natuurlijk niet echt Bodieboost proof. Toen ik ‘s middags thuiskwam van een weekje op mijn kamer, had mijn moeder lekkere warme ciabatta broodjes klaar staan. Oké eentje met kaas dan, en een kopje thee. Pas na het avondeten voelde ik me wat beter, en nam ik nog een schaaltje yoghurt.

Ik at de rest van de week lekkere vanille yoghurt als ontbijtje, als tussendoortje verse ananas, druiven, appels, bananen en pistache nootjes. Als lunch at ik meergranen pistoletjes met filet americain, peper, zout en komkommer, mueslibollen, volkoren crackers, en een keer een kopje groentensoep met een italiaanse bol met mozarella en pesto. Mijn avondeten bestond onder andere uit kip uit de oven met aardappels en groenten, rijst met kip en groenten in een woksausje, soep met broodjes en spaghetti bolognese.

Ik heb de hele week gefietst en gewandeld, maar nog steeds niet hardgelopen.
Gelukkig gaat de sneeuw eindelijk smelten en de temperaturen weer omhoog, waardoor ik weer lekker kan beginnen met hardlopen! Ik heb er zin in!
Volgende week lezen jullie hier weer een superresultaat van mij!

9 thoughts on “Bodieboost: week 3

  1. Je bent in ieder geval goed bezig! Komende week gaat het helemaal goed komen. Ik moet zeggen dat ik alle recepten door elkaar eet hoor. Ik kijk gewoon waar ik zin in heb😉 En zolang het met de families goed komt! Succes meid, you can do it!

    Like

  2. Thanks voor de motivatie!! Ik eet ook alle recepten door elkaar, net hoe het uitkomt, ook met mijn huisgenootjes etc. Het gaat weer helemaal goed komen deze week, ook jij succes! xx

    Like

  3. Ik ben nieuw hier op WordPress & sinds gisteren begonnen met een Herbalife dieet.. Ik snuffel dus een beetje rond op zoek naar mensen die ook bezig zijn met hun gezondheid🙂 Ik zou het leuk vinden als je me terugvolgt! Ik volg je allessinds sinds gisteren🙂 Veel succes!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

