Like: Josh 4164

Na mijn verjaardag en het verkopen van mijn geliefde scootertje (ik heb mijn autorijbewijs 2 maanden geleden gehaald, en woon op kamers, dus hij was helaas overbodig geworden) zit ik eventjes wat ruimer bij kas. Een groot deel van het geld spaar ik voor mijn vakantie(s) maar ik wil er nog wel iets van kopen wat blijvend is.

Ik heb al 3 jaar een zilveren Ti Sento armbandje, maar vind het tijd voor iets nieuws, of in ieder geval afwisseling. Al sinds ik op de middelbare school zit (en ik zit nu in mijn tweede jaar van HBO, kun je nagaan!) vind ik Josh armbanden prachtig. Die smalle met die mooie glimmende steentjes. Helaas is het er voor mij nog nooit van gekomen om er eentje te kopen, waar ik nu misschien toch eindelijk verandering in wil brengen.

Ik keek wat rond bij ‘t Gasseltje, een heel leuk sieradenwinkeltje wat in Den Bosch en Tilburg zit en zag daar een hele mooie, namelijk de 4164, precies de armband die ik zoek!

Hij is rond de €68,00 en ik denk dat ik hem dat wel waard vind. Ik vind de armband super mooi en tijdloos en ik zie hem al helemaal om mijn pols zitten.

Ik denk dat ik een bestemming voor mijn verjaardagsgeld heb gevonden!
Of… zal ik toch voor deze zilveren Fossil horloge gaan? Help!!

4 thoughts on “Like: Josh 4164

  1. Josh armbanden zijn prachtig! Ik had er een aantal jaren geleden een en die heb ik een paar jaar gedragen waarna ik hem op een vakantie ben vergeten terug te nemen, ik zeg doen, je krijgt geen spijt

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

