Let’s get personal: Liebster award

Jeeej!! Ik ben door Kelly genomineerd voor de Liebster award.
Hiervoor heeft Kelly op haar blog een aantal leuke vragen beantwoord, en nu mag ik dat dus ook gaan doen!

Maar wat ook bij de Liebster award hoort, is dat ik eerst 11 feitjes over mijzelf ga vertellen.
1: Ik woon op kamers in Tilburg, maar ben ook heel vaak lekker thuis bij mij ouders
2: Of bij mijn vriendje thuis haha
3: Ik studeer International Lifestyle, een 4 jarige HBO opleiding, ik zit nu in mijn tweede jaar en ben opzoek naar een stage
4: Ik houd heel veel van lekker eten en koken
5: Ik ben bezig met bodieboost omdat ik net even wat lekkerder in mijn vel wil zitten
6: Winkelen is mijn allergrootste hobby, maar ik heb maar een mini studenten portemonnee dus dit valt eigenlijk altijd tegen
7: Ik ben gek op mijn familie, vriendinnen en vriendje
8: In het tweede deel van mijn 3e studiejaar moet ik een minor gaan doen, het lijkt mij heel leuk deze in Londen te gaan volgen, maar dat moet ik nog eventjes allemaal precies uitzoeken
9: Af en toe heb ik de eigenschap op dingen af te raffelen, en soms wil ik dingen juist heel perfectionistisch doen
10: Ik vond zalm eerst heel vies, maar doordat mijn vriendje het me haast dwong te eten, vind ik het nu heel erg lekker.
11: Ik houd van feestjes, mooie kleren, make uppies en nagellakjes.

De vragen die Kelly voor mij, en 10 andere bloggers opstelde:
Kende je de liebster award al en wat vind je ervan?
Ik kende hem wel maar had nooit meer aan het bestaan er van gedacht, ik heb namelijk een aantal jaar geleden ook heel enthousiast geblogd en toen heb ik hem al wel eens voorbij zien komen. Ik vind het een leuk initiatief.

Wat is je lievelingseten en maak je dit zelf klaar of van wie is dit het lekkerste?
Dit vind ik zo’n moeilijke vraag! Ik ben echt zo iemand die alles lekker vind. Ik houd heel veel van Grieks eten, van italiaans, en mexicaans, ik houd van croissantjes, brioche en rozijnenbrood, fruit, lekker luxe belegde broodjes, yoghurt, cruesli, soep, van taart en snoepjes. En ook van chocolade. Ik houd van vis, van noten en van chips. Van chocolademelk, warm of koud en fristi vind ik ook heel lekker. En zalm dus!! Haha, eigenlijk alles dus.

Tumblr_mgz6o7gw0a1qa23yeo1_500_large
Deze is speciaal voor vriendjelief!

Tumblr_mgqew8uhad1qm98smo1_500_large

Wat is jouw favoriete beauty tip die je wilt delen?
Ik reinig mijn ogen sinds kort met baby olie, gewoon goedkope van het Kruidvat, werkt echt heel erg goed!

Wat voor sport doe je en wat vind je er zo leuk aan?
Ik zou wat meer moeten sporten, ik fiets en loop wel veel maar dit is natuurlijk niet Γ©cht sporten. Een tijd gelegen heb ik veel hardgelopen en dit wil ik nu weer oppakken. Mijn excuus dat er sneeuw ligt, kan ik in ieder geval niet meer gebruiken.

Noem je beste en minder goede persoonlijkheidskenmerken.
Ik kan soms heel erg bot overkomen terwijl ik het helemaal niet zo bedoel, vooral via whatsapp. Dan zeg ik snel iets wat ik eigenlijk helemaal niet zo bedoel. Daarnaast ben ik best een beetje jaloers. Maar ook heel lief, enthousiast en ik denk ook wel grappig.

Wat is je favoriete tijdschrift?
De Grazia, Glamour en de Delicous!

Waar kunnen we jou midden in de nacht voor wakker maken?
Om iets lekkers te eten, of op vakantie te gaan hihi.

Wat vind je zo leuk aan bloggen?
Ik kan schrijven wat ik wil, over wat ik wil, wat ik leuk vind en wat me bezighoud. Ik kan kwijt wat me dwarszit of wat ik gewoon graag kwijt wil. Ik kan hulp vragen en ik krijg enthousiaste reacties! Leuk toch?

Als je naar een onbewoond eiland zou gaan en je mag 3 dingen (niet personen) meenemen, wat zou je meenemen?
Mijn smartphone, een HTC, zodat ik toch nog contact kan houden, een foto van mijn geliefden en mijn laptopje, voor het vermaak.

Wat is je favoriete drankje tijdens een avondje uit of een etentje?
Zoete witte wijn of een rosΓ©. Maar stiekem vind ik water en cola light lekkerder tijdens het eten.

Noem je favoriete lijfspreuk of quote:
Got one life, just live it!

Tumblr_mgfmrj5tgr1rlit17o1_400_large

Ik vond het heel leuk om deze vragen te beantwoorden en ben met sommige best en tijdje bezig geweest. Gewoon omdat ik het echt niet wist. Nu moet ik eigenlijk 11 andere redelijk onbekende bloggers nomineren, maar ik nomineer iedereen die zich aangesproken voelt!
Enne, bekijk de blog van Kelly ook eens, die is leuk!

6 thoughts on “Let’s get personal: Liebster award

  1. ahh! Suzanne wat lief! Ik wordt er helemaal verlegen van! Jij bent ook zo’n lieverd!

    @Simone, wat heb je een super leuke invulling gegeven aan deze nominatie!πŸ™‚ echt leuk om zo meer persoonlijks over je te lezen! Leuke antwoorden inderdaad en ook heel eerlijk en oprecht!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

