Wishlist: Mango

Tijdens een saai college bedacht ik me iets wat ik me eigenlijk niet had moeten bedenken.
Ik ging naar de webshop van Mango en heb er zo ongeveer de rest van het college doorgebracht.
Ik kwam heel veel leuke dingetjes tegen, en wil misschien wel wat gaan bestellen.
Daarom deel ik mijn favorieten met jullie.

BouclΓ© blazer met gerafelde bies

SWEATER HEIDI8

COLBERT CARRIBlouse met bloemenprintJURK LEOPRINTPaisley print foulard

Licht overhemd met V-hals

Ik heb trouwens een deal met mezelf gesloten dat ik geen zwarte kledingstukken meer mag kopen. Ik heb zoveel zwart en draag ook altijd wel iets, of alles, zwart. Ik vind het tijd voor wat lichtere maar alsnog neutrale kleuren, en misschien ook wel wat apartere kleurtjes. Moet lukken met de lente en zomercollecties in aantocht denk ik zo!

8 thoughts on “Wishlist: Mango

  1. Prachtige wishlist! Die bloemenblouse en blazer zijn echt prachtig! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

