Leuk cadeautje

Dit weekend kwam mijn vriendje terug zoals ik al vertelde, en kwam ik na een maand weer bij hem thuis. Ik was jarig geweest en er stonden mij nog twee leuke verrassingen te wachten, wat ik echt niet had verwacht.

De eerste verrassing dat we zaterdag avond met zijn allen uiteten gingen, hartstikke leuk! We gingen naar een wokrestaurant en ik at onder andere heerlijke chinese tomatensoep, lekkere stukjes zalm en ossenhaas van de gril, en natuurlijk wok. Daarnaast at ik nog een lekker toetje. Even niet aan bodieboost denken, dat mocht voor een keertje hihi!

Daarnaast kreeg ik nog een heel leuk en lief cadeautje waar ik heel blij mee ben!
Ik drink heel veel thee, ik vind het lekker warm met zulk koud en nat weer en er zijn gewoon zoveel lekkere smaakjes. Op kamers had ik niet zoveel thee soorten, we hadden altijd gewoon een pakje fruit mix smaakjes in de kast staan. Maar nu heb ik mijn eigen theesetje op mijn kamer!

2 hele mooie theeglazen met roerstaafjes, een schaaltje voor theezakjes, en een gevulde theedoos! Ik ben er helemaal blij mee!

5 thoughts on “Leuk cadeautje

Laat je een reactie achter? :-)

