Mist City Spa

Ik heb echt iets leuks gevonden!
Ik heb altijd al eens naar een wellness oord gewild, lekkere warme sauna’s en van die bijzondere baden enzo. Wat mij tegenhoud, is dat je dus je kleding uit moet. En dan vooral dat er ook nog andere, vreemde mensen zijn die dat ook moeten. Nee, dat is toch echt niet mijn ding, dus vandaar dat ik het nog nooit geprobeerd heb.

Nu heb ik een oplossing gevonden, privé sauna’s! Ik wist helemaal niet dat het bestond, maar je kunt dus gewoon een mini complex afhuren. Met zijn tweeën. Dus geen andere mensen, maar twee uur (of langer) lang een lekker plekje samen.

Ik vond er tot mijn verbazing één in het centrum van Tilburg. Laat ik daar nou net wonen!
Het is de Mist City Spa. De site ziet er super mooi uit, en als ik de foto’s moet geloven is het daar nog wel meer dan super mooi.

De ruimtes hebben een sfeervolle en moderne inrichting, een finse sauna, stoomcabine met uniek licht en geursysteem, jacuzzi patio met uniek relaxsysteem, infraroodzone, bar en loungehoek, designhaard, relaxfauteuils, licht, geluid en geursysteem, raindance douches, gebruik van scrubzout, douchegel en shampoo en flatscreen tv’s. Wow!

De seasons sauna is €50,00 per uur voor twee personen, de glamour sauna €65,00. Wel ben je verplicht om minimaal twee uur te reserveren. Goedkoop is het helaas niet, maar ik gok wel dat het de moeite waard is!

9 thoughts on “Mist City Spa

  1. Ziet er echt heel mooi uit! Daar zou ik ook wel eens willen relaxen, hihi. Ik huur samen met mijn vriend ook af en toe een privé complex af voor een paar uurtjes en dat is altijd erg leuk! Ik heb het ook niet graag als er mensen bijzijn die je niet kent.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

