Lieve Liza

Ik ben niet zo’n tv en filmkijker en er zijn dan ook maar zelden programma’s die ik echt volg.
Ik vind het gewoon snel te saai worden en wil mijn tijd dan beter gebruiken. Toch zijn er ook programma’s die ik wel leuk vind!

Zo heb ik vorig jaar Penoza al gevolgd, en heb ik dit jaar ook Penoza 2 gevolgd. Heel heftig en best wel eng, maar toch ook wel weer heel boeiend en interessant. The big bang theory vind ik ook leuk om te kijken, gewoon even hersenloos en zonder na te denken ontspannen.

Nu kijk ik de laatste weken op zondag altijd Lieve Liza. Ik ontdekte het omdat het na Penoza kwam. Komende zondag is het alweer tijd voor de laatste aflevering van Lieve Liza, maar je kunt alles terug kijken op internet! Dus als je je verveelt.. hihi

Het is een hele leuke, vrolijke en lachwekkende serie over twee stelletjes, verder ga ik niet teveel verklappen. Hier kan je de intro zien, kan hem helaas niet invoegen omdat dat is uitgeschakeld. Mocht je enthousiast zijn geworden, kan je hier kan je alles terug kijken, veel plezier!

5 thoughts on “Lieve Liza

Laat je een reactie achter? :-)

