Like: Kruidvat geurkaarsen

Ik vind het de laatste tijd heel leuk om mijn kamertje gezellig te maken. Kaarsjes aan, fotolijstjes en mooie decoratie spulletjes. Vooral van geurkaarsjes ben ik fan. Warmte, gezelligheid en meteen een lekkere geurtje. Thuis hebben we altijd hele lekkere geurkaarsen, zoals die van Rituals. Die zijn echt heerlijk en gaan lekker lang mee. Helaas heb ik hier niet echt het budget om Rituals geurkaarsen te kopen dus ik ging opzoek naar een goede vervanger.

Ik heb eens wat kaarsjes bij de Primark meegenomen, maar daar komt bijna geen geur vanaf en kaarsen die je bij de blokker e.d. vindt ruiken vaak zo chemisch. Ik wilde er eigenlijk een keertje voor naar Ikea gaan omdat ik weet dat ze daar lekkere en goedkope geurkaarsen hebben, tot ik gister het Kruidvat binnenliep. Ik had wat deodorant en een cremรฉpje nodig maar kwam langs het kaarsenvak. Ik heb zelf bij het Kruidvat gewerkt en wist eigenlijk wel dat ze best veel en lekkere kaarsen hebben. Stom dat ik daar nooit meer aan heb gedacht. Ik vind kaarsen in glas fijn, dus nam ik die! Ik kon kiezen uit Tasty Vanilla, Sugar & Spices en Lovely Cranberry. Volgens mij zijn er gewoonlijk nog meer, maar ze waren een heel eind op. Wat ik heel goed snap!
Ik nam de Tasty Vanilla mee en stak hem thuis meteen aan. Nu ik dit typ heb ik hem ook weer aan want hij ruikt zo lekker! Mijn hele kamertje ruikt naar zoete vanille! De volgende keer neem ik ook de Sugar & Spices mee, die rook naar kaneel, wat ik ook heel lekker vind. Ook de prijs maakte me blij, maar โ‚ฌ1,79!

4 thoughts on “Like: Kruidvat geurkaarsen

Laat je een reactie achter? :-)

