New Look

Toen ik een jaar of 14 was en veel op het Ellegirl forum zat, zag ik regelmatig spullen van New Look voorbij komen. New Look was toen alleen nog in België te koop (Wijnegem en Antwerpen bijvoorbeeld) en een aantal leden gingen er regelmatig naartoe. Ik was altijd zo jaloers op de shoplogs dat ik mijn ouders keer op keer overhaalde ook lekker te gaan winkelen in Wijnegem shopping centre en Antwerpen.

Nu komen we er nog steeds wel eens, maar niet meer speciaal voor New Look, want dat is nu ook gewoon te vinden bij de brandstore in Rotterdam en in verschillende V&D’s in Nederland. Het zijn zogenaamde shop in shops, die best wel groot zijn! Zo zitten ze in Amsterdam, Den Haag, Amstelveen, Tilburg, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Breda en Groningen!
Ik ga altijd naar die in Tilburg, en die is lekker ruim. Ze hebben vaak nieuwe spulletjes en het is allemaal heel goed betaalbaar.

Nog een groot pluspunt is, dat het ook gewoon te krijgen is via de webshop van de V&D, die je hier kunt vinden!

4 thoughts on “New Look

  1. Ik heb een beetje een haat-liefdeverhouding met New Look. Op de site zie ik altijd super mooie dingen sta en wanneer ik dan in een winkel ben, zie ik opeens niets meer. Echt stom.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

