Bodieboost: week 5

Leuke, drukke en alweer de 5e week! Het is weer lekker gegaan, al heb ik wel wat eentonig gegeten. Zit een beetje krap bij kas en, tja, carnaval komt eraan haha.
Ik ben het hele weekend bij mijn vriendje geweest waar ik gewoon lekker heb gegeten en eventjes niet aan Bodieboost heb gedacht, we zijn uiteten geweest, verder heb ik gewoon de hele week college gehad en daarnaast nog wat sportieve dingen gedaan.

Sportief? Ja! Ik ben eindelijk weer begonnen met hardlopen, ik heb het 2x gedaan deze week! Het ging best lekker maar natuurlijk is het wel weer even wennen en opbouwen. Daarnaast ben ik lekker wezen zwemmen met vriendinnen. Bijna een uur lang heb ik baantjes getrokken, goed hรฉ?
Ook ben ik er daar achter gekomen dat ik eigenlijk echt niet mag klagen over mijn figuur, haha.

Ik ga me voorlopig even niet meer wegen. Met carnaval ga ik me niet aan Bodieboost kunnen houden, maar daarna ga ik het gewoon weer oppakken. Ik wil er alleen niet constant mee bezig zijn, dus laat ik het wegen denk ik ongeveer een maandje voor wat het is. Ik merk het vanzelf wel als mijn kledingย  losser gaat zitten๐Ÿ˜‰

Deze week heb ik ontbeten met vanillekwark, volle Franse kwark en de banaan ei pannenkoekjes met appelstroop. Ik vond ze trouwens nogal tegenvallen, ga ze niet nog eens maken in ieder geval.
Ik lunchte met croissantjes, noot/rozijn twister van de AH, krentenbollen en bruine boterhammen met kipfilet en komkommer en een stokbroodje gezond. Tussendoor at ik appels, rozijntjes, bananen en kwark.ย  Als diner ben ik dus een keertje uiteten geweest, bij een wok restaurant, maakte ik samen met mijn vriendje burritos, heb ik aardappeltjes met een schnitzel, rauwkost en erwten en worteltjes op, brood met een groente omelet en ongeveer 3 dagen achter elkaar soep met brood, haha. Als jokers had ik kwarktaart รฉn twee koekjes per post! (later meer hierover)

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen tijdens carnaval!

3 thoughts on “Bodieboost: week 5

  1. Volgens mij heb jij ook gewoon een heel mooi figuur! (aan de foto’s die ik voorbij heb zien komen gezien) goed dat je het wegen loslaat, de weegschaal an sich maakt je niet slanker๐Ÿ™‚ mmm lekker vind ik dat eten bij een wok restaurant!๐Ÿ™‚

    Like

  2. Ondanks je niet helemaal heb gehouden aan bodie boost ben je heel goed bezig geweest hoor. Heb gisteren ook het boek binnen gekregen, en als ik hem uit heb ga ik er helemaal mee beginnen.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

