Food: soepje met olijfolie toast

Zoals jullie al weten ben ik een arme student en houd ik heel erg van lekker eten. Dat kan goed gecombineerd worden, zelfs wanneer ik haast heb en alleen moet eten.

Kies een lekker soepje, ik koop altijd gewoon die kleine blikjes unox. Stevige tomatensoep is mijn favoriet, haha. Maar je kunt ook zelf verse soep maken, of bijvoorbeeld biologische soep in een zak kopen. En kies een lekker broodje. Omdat ik deze week even wil besparen heb ik gewoon 2 sneetjes volkorenbrood genomen, maar wat eigenlijk nog veel lekkerder is, is ciabatta.

Je maakt het als volgt:
Je snijd de ciabatta open en sprenkelt er olijfolie overheen, dan grof gemalen peper en zeezout. Doe deze 5 minuutjes in de oven op de hoogste temperatuur en je hebt heerlijk knapperig en smaakvol brood. Als je sneetjes brood hebt kan je deze van te voren alvast in de oven leggen zodat ze lekker knapperig worden en er daarna wat olijfolie en peper en zout overheen doen.
Als je het lekker vind kun je er nu nog plakjes mozzarella, tomaat en/of basilicum op leggen.

Ik at het lekker simpel en goedkoop:

Je bent in een paar minuutjes en voor ongeveer een euro klaar!

2 thoughts on “Food: soepje met olijfolie toast

Laat je een reactie achter? :-)

