Koekjes per post #2

Vorige week schreef ik hier al over koekjes per post. Ik schreef over hoe enthousiast ik was over het concept en dat ik het heel leuk zou vinden om dit cadeau te doen of te krijgen.
Ik stuurde het team van koekjes per post een mailtje om te laten weten dat ik over hen had geschreven, en te vragen wat zij van het artikel vonden. Ik kreeg een heel enthousiast mailtje terug, super leuk natuurlijk!

Een aantal dagen later vond ik een pakketje in de bus. Als bedankje kreeg ik een pakketje koeken en een heel lief kaartje opgestuurd. De koeken heb ik natuurlijk uitgebreid getest samen met mijn ouders!

De koekjes zitten heel leuk verpakt. In een goed stevig doosje, met daarom een mooi en gezellig papiertje. Het voelt echt als een cadeautje. Als je het doosje openmaakt, vind je 8 koeken, per twee verpakt in een papiertje met daaromheen een touwtje. Én er zat een heel lief kaartje bij.
Ik kreeg de koeken op dinsdag en toen waren ze nog heerlijk vers, knapperig en smaakten lekker naar chocolade en we proefden ook wat kaneel. Mijn ouders hebben op donderdag nog van de koeken gegeten en zeiden dat ze nog steeds heel lekker waren, dat moest ik proberen! Vrijdagavond nam ik de laatste twee koeken, en ze smaakten inderdaad nog steeds heerlijk. Jammie!

Ik ben, als dat kan tenminste, nog enthousiaster geworden, en ga zeker eens iemand verblijden met deze heerlijke lekkernijen! Dankjulliewel koekjes per post!

5 thoughts on “Koekjes per post #2

Laat je een reactie achter? :-)

