Instalife #2

Haha, vorige keer schreef ik nog dat ik niet vaker logjes ging maken met Instagram foto’s. Maar eigenlijk vind ik dat toch wel heel leuk. Dus ga ik weer wat foto’s wat de afgelopen tijd met jullie delen.


Deze dag kwam mijn vriendje eindelijk terug, ik was zo blij!


De dag erna lekker uiteten met zijn allen, jummie!


Na een paar uurtjes school en een stukje hardlopen was het hier tijd om lekker te bloggen op mijn kamertje in Tilburg. Ik stak wat geurkaarsjes aan en dronk lekkere groene thee.


Ik dacht dat het bandje van mijn Oozoo horloge kapot was, ik was al helemaal in paniek. Toen ik hem mee naar huis nam en liet zien aan mijn vader, zag hij meteen dat er alleen een pinnetje miste. Dit had ‘ie binnen 10 minuutjes weer gemaakt! Dankjewel papa!

De fotolijstjes op mijn kamertje eindelijk gevuld! Foto’s van mijn lieve vriendinnetjes en vriendje.
Deze fotolijstjes staan op de schouw achter mijn bed, lekker wakker worden dus hihi.


Ik fietste naar huis (mijn kamer) vanaf school en het was heerlijk weer!


Ik liep na schooltijd even bij de Zara en Mango naar binnen, bij de Zara kocht ik deze twee shirtjes, in de sale, voor maar €7,95 per stuk!


Bij Mango twijfelde ik over deze laarsjes, ik heb ze uiteindelijk toch maar niet gedaan.


Carnaval dag 1, was héél leuk.


De volgende dag laat in de middag was ik pas weer een beetje fit na een lekkere douche.


Ik ging een dagje naar Zaandam met mama. Eerst grote inkopen gedaan bij de Primark en daarna nog rustig wat gewinkeld en een heerlijk broodje rosbief gegeten bij de Hema.


De dag erna (Valentijnsdag!) ging ik samen met mijn vriendje naar Breda voor een overnachting. Nog een cadeautje voor mijn verjaardag, superleuk! Jammer genoeg was het de eerste dag erg slecht weer en gingen we eerst een cafeetje binnen om lekker op te warmen.


We kregen een klein flesje wijn en een schaaltje bonbons bij onze overnachting, heerlijk! Vriendje had zijn glas alleen heel snel leeg en schakelde maar over op water, haha.


‘s Avonds gingen we heerlijk uiteten bij Humphreys. Dit was het voorgerecht, ik at de lekkerste carpaccio die ik ooit op heb.

Ook gingen we nog even samen shoppen, goed geslaagd!

Ik maakte een tomaat/mozzarella pasta ovenschotel, jummie!


En tot slot deze schoentjes, voor €10 kon ik ze niet laten staan!

Fijne zondag nog! X

5 thoughts on “Instalife #2

Laat je een reactie achter? :-)

