Vakantie

Afgelopen week had ik carnavals vakantie en heb ik een weekje lang genoten zonder verplichtingen. Ik ben bijna niet thuis geweest, vandaar het lage aantal blogposts. Nu ben ik weer helemaal opgeladen en klaar om door te gaan tot eind maart (dan heb ik alweer een weekje vrij, hihi)

Ik heb een heerlijke vakantie gehad!
De vrijdag, de avond dat de vakantie begon kwam mijn vriendje even langs Tilburg. We maakten en aten samen heerlijke burritos. Daarna ging hij door naar Eindhoven voor alvast een avondje carnaval en ik ging naar mijn ouders voor een avondje niksen.
Zaterdag was voor mij de eerste dag van carnaval, ik ging met twee vriendinnetjes naar Eindhoven waar ik me heel heel heel goed heb vermaakt. Wat een gezellige avond was dat!
De volgende dag was ik niet veel waard, maar ging ik ‘s avonds toch met dezelfde vriendinnetjes gezellig Tilburg in. We dronken eerst wat op mijn kamer waar we eigenlijk ietsje te lang bleven hangen, hihi. We gingen toch nog eventjes de stad in en maakten er een gezellige maar niet te lange avond van. De volgende middag maakte ik een lekker ontbijtje voor mijn vriendinnetjes en daarna pakten we de trein. Zij naar huis, ik naar mijn vriendje thuis. Want die avond zou ik daar carnavallen. Na nog even bijkomen van de vorige avonden kwamen er nog meer vrienden en werd het alweer snel heel gezellig. Uiteindelijk waren we met een grote groep en vloeide het bier en de wijn rijkelijk haha, geweldige avond gehad!
De volgende dag was iets minder en we hebben de hele dag met zijn tweetjes uitgebrakt. ‘s Avonds nam ik de trein naar huis, want ik ging woensdagochtend vroeg met mijn moeder naar Zaandam. We gingen naar de heerlijk rustige Primark en kochten een hoop nieuwe spulletjes. Die avond zag ik mijn lieve vriendje alweer, hij kwam naar mij thuis waar we een gezellig filmpje keken, en vroeg gingen slapen. De volgende ochtend gingen we namelijk naar Breda voor een overnachting.
Ik Breda aangekomen sneeuwde en ijzelde het en gingen we eerst wat lekkers drinken, daarna liepen we even de stad in, maar zodra we het hotel in konden hebben we dat meteen gedaan. Het was zo koud! In het hotel kregen we een lekker flesje bubbeltjes wijn en een schaaltje bonbons, en de verwarming was lekker aan op de mooie kamer dus dat kwam helemaal goed. We reserveerden bij Humphrey’s voor diezelfde avond en gaven elkaar kleine cadeautjes voor Valentijnsdag. ‘s Avonds gingen we dus heerlijk uiteten en nam ik een carpaccio, de lekkerste die ik ooit op heb. Als hoofdgerecht nam ik gebakken dorade met groenten, salade, frietjes en een lekkere romige witte wijnsaus, na at ik een warme apple crumble met crème anglaise. Jummie! Bommetje vol namen we de bus terug naar het hotel waar we nog een fijn avondje hebben gehad. De volgende ochtend checkten we uit en gingen we heerlijk lunchen in de stad. Daarna hebben we gezellig gewinkeld, vooral vriendje is goed geslaagd. Hierna was het alweer tijd om naar huis te gaan en hebben we nog een fijn avondje samen gehad. Zaterdag heb ik eindelijk wat aan school gedaan, omdat het écht moest en ‘s avonds ging ik uiteten bij Sakana met vriendinnetjes. Het is een all you can eat sushi restaurant en ik at me dan ook helemaal vol aan heerlijke sushi, visjes, vlees en andere hapjes. Zondag ben ik als afsluiter van de vakantie samen met mijn ouders naar de Bazaar in Beverwijk geweest, heerlijk rondstruinen en vooral op terrasjes zitten in de zon. Enne, ik ben er naartoe gereden, mijn eerste lange stuk! Daarnaast had ik nog een feest, wat ook erg gezellig was.

Hoe was jullie week?

3 thoughts on “Vakantie

  1. Klinkt als een supertof weekend zeg! Bij welk hotel ben je geweest? Zelf gaan we met carnaval altijd naar de klok, is lekker in het centrum en dat is met carnaval natuurlijk wel heul handig. Hoe was je verkleed?? Heb nog ideeën nodig voor dit jaar hahaha

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

