Like: Tea Bar

Sinds ik aan Bodieboost doe (deze week even geen update, de carnavals vakantie was niet echt bodieboost waardig, denk aan veel frituur, 2x uiteten, lekkere lunchen, veel drank en chipjes) ben ik altijd opzoek naar lekkere groene theetjes. Ik wist al langer dat groene thee heel gezond was, maar ik vond het nooit heel lekker. Ik kon maar niet wennen aan die bittere smaak. Toen ik aan Bodieboost begon kwam ik erachter dat er nog veel meer soorten zijn te krijgen, zelfs in de supermarkt. Inmiddels ben ik verslaafd aan de Albert Heijn groene papaya/meloen/aloรซ vera thee en ook groene thee citroen vind ik erg lekker. Ik was wat aan het rond kijken op internet wat voor soorten groene thee er nu nog meer waren en kwam uit bij Tea Bar.

Wat is dit tof zeg! Tea Bar is een echte winkel in Amsterdam waar je zelf je thee kan scheppen. Ze hebben ontzettend veel soorten groene thee, maar ook andere soorten als witte en zwarte thee, rooibos thee, kruiden thee en nog veel meer en dat in heel erg veel smaakjes.
Ook verkopen ze pakketjes die je leuk als origineel cadeautje kan geven.
Het mooiste is nog, dat ze ook een webshop hebben. Hier kun je uitgebreid alle theetjes bekijken en bestellen! Let wel op, want je besteld meteen een hele berg!

Ik heb wat mogen proberen en ben super enthousiast. Toen ik het pakketje binnen kreeg en openmaakte kwam me al een heerlijke en best wel sterke geur tegemoet. Ik rook vooral sinaasappel en cranberry en was er benieuwd naar welke theetjes er in zouden zitten.
Ik heb Green Energy, Mangolicious, Cranberry fields forever en Sencha sinaas gember mogen proberen. Ik heb ze uitgebreid getest en vond ze allemaal lekker, natuurlijk heb ik mijn favorieten, maar dat is persoonlijke smaak. Vooral Mangolicous vind ik echt heerlijk, een heerlijke zoete mango smaak!

Wij hadden helaas geen thee ei, dus heb ik de thee los in mijn kopje gedaan en warm water (ongeveer 90 graden) erop geschonken, na een paar minuutjes heb ik de thee door een zeefje gehaald en in een nieuw glas geschonken. Zo kan het ook natuurlijk!

Ben je opzoek naar mega lekkere thee of een heel leuk cadeautje? Kijk dan zeker eens bij Tea Bar!

11 thoughts on “Like: Tea Bar

  1. Hay Simone,
    Ik ben Bodyboost ook meer thee gaan drinken en dan wil ik het ook
    gelijk goed doen.
    Dus ECHTE groene thee anders heeft dat ”groene” nog geen effect.
    Ik heb het ook bij TEA BAR besteld,super.
    Vond die mango ook zo lekker,vooral omdat ik het sinds kort ook zonder suiker of
    zoetstof drink.
    Ik deed het voorheen ook in zo’n eitje maar sinds kort heb ik bij Action een soort zeefje in een knijpervorm gekocht 0.69 euro.(Ikea had ze ook )die zijn erg makkelijk met verwisseln vanb de nat geworden theeblaadjes๐Ÿ˜‰

    Like

  2. Ik hou ook niet echt van groene thee, maar misschien met al die verschillende smaken wel… Ik ga eens kijken, bedankt voor de tip

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

