Food: Sakana

Vorige week ging ik maar liefst twee keer uiteten. Een keer daarvan was met mijn vriendje bij Humphrey’s, deze keer in Breda. We zijn ook al een keer bij Humphrey’s in Rotterdam geweest en we hebben besloten dat we die in Tilburg binnenkort ook maar eens gaan testen. Wij zijn er helemaal fan van! Ik zal er binnenkort nog over bloggen want ze hebben heerlijk eten, goede prijzen en ook nog eens hele leuke acties. De andere keer was met twee vriendinnen bij Sakana.

Sakana, dat is waar ik het nu over wil hebben, een sushi restaurant in Den Bosch. Het beste sushi restaurant van Den Bosch, Γ©n het is all you can eat!

Sakana zit dus in Den Bosch, vanaf het station nog geen 10 minuutjes lopen, dus dat is echt ideaal. Het is een heel gezellig, maar meestal wel enorm druk restaurant. Vooral op zaterdag zit het helemaal vol. Op tijd reserveren is dus belangrijk!

Je mag 4 gangen bestellen, en in iedere gang mag je per persoon 5 gerechtjes kiezen. De menu kaart is echt heel erg uitgebreid, natuurlijk heel veel soorten sushi’s, soepjes, noodles, salades, vlees en visgerechten, hapjes uit de frituur en nog veel meer. Wij vroegen voor de grap of we als we zouden willen nog meer gangen zouden mogen bestellen, en dat kon. Maar ik denk echt dat er niemand is, die nog niet bommetje vol zit na 4 rondes.

Ik at veel soorten sushi, komkommer, tonijn en california maki en zalm nigiri zijn mijn favoriet. Daarnaast at ik gebakken zalm, biefstuk en kipfilet, pittige garnalen, loempia’s, gyoza’s, mini bapao, gefrituurde garnalen, aardappelkoekjes en gebakken groenten als courgette en champignons.
Na bestelden we zoete broodjes met een soort romig sausje, yum, wat was dit lekker!
Kunnen jullie je voorstellen dat ik mega vol zat?
Bij Sakana hebben ze echt de lekkerste sushi die ik ooit op heb, dus ben je een keertje in de buurt, het is heel heel heel erg aan te raden!

7 thoughts on “Food: Sakana

Laat je een reactie achter? :-)

