Kos!

Ik ben heel erg blij! Vandaag ga ik eindelijk mijn vakantie boeken met vriendinnetjes.
We wilden eerst naar Marmaris, maar bij nader inzien vinden we Kos toch een beter idee. Twee jaar geleden zijn we naar Albufeira geweest en afgelopen jaar naar Mallorca.
Dit jaar was ik van plan om met mijn vriend te gaan, maar dit gaat uiteindelijk toch niet door, heel erg jammer, maar met vriendinnen is natuurlijk ook super leuk.

We gaan naar Kos om lekker te feesten, zonnen, zwemmen en lekker te eten. We gaan vanavond boeken en gaan voor een appartementje in het centrum. Welke, dat moeten we vanavond nog maar eventjes kijken.

Tot de tijd dat we gaan, ga ik even genieten van deze foto’s!
Iemand nog Kos tips? En wat zijn jullie vakantie plannen?

2 thoughts on “Kos!

  1. Pingback: Zomer 2015 – Feesten, zonnen en zwemmen op Kos! |

Laat je een reactie achter? :-)

