Bodieboost: week 6

Ik tel gewoon door en doe net of ik er geen weekje tussenuit ben geweest!
Ik eindigde twee weken geleden met week 5 en liet in de vakantie Bodieboost een beetje varen.
Zo was er carnaval met heel veel wijntjes, chipjes en frietjes, en de lekkere ontbijtjes die daarna nodig waren met worstenbroodjes en verse croissantjes. Zo was er een weekendje weg met mijn vriendje, lekker uiteten, lunchen en wijntjes drinken. Toen was er ook nog een verlaat verjaardagscadeau van mijn vriendinnetjes, sushi eten! Al met al een slechte week, maar dat maakt niet uit, want ik ben vanaf maandag weer streng aan de Bodieboost gegaan.

Dan zul je je afvragen, ging dat goed? Jazeker!
Ik heb me van maandag tot en met vrijdag heel streng aan Bodieboost gehouden en heel gezond gegeten. Veel groente en fruit en andere gezonde dingetjes.
Vrijdagavond nam ik mijn eerste joker, toen ik met vriendinnetjes mijn vakantie naar Kos boekte. Lekkere chocolade m&m’s! Zaterdag moest ik voor het eerst werken en at ik ook heel de dag gezond en best wel weinig, door de zenuwen. ‘s Avonds nam ik een mini puntje pudding kruimelvlaai, mama had het meegenomen en ik had een lekker avondje met mijn vriendje dus ik vond dat het mocht. De dag erna had ik een receptie, waarop we heerlijk eten kregen. Soepje met stokbrood, aardappel gratin, aardappel kroketjes, varkenshaas met champignon roomsaus een heerlijke salade en daarna.. mijn derde joker: een heerlijk toetje! Bavarois met slagroom en chocolaatjes. Jammie! En daarnaast, ook nog mijn drie wijntjes van deze week.Β  Genoten heb ik zeker, haha.

Of ik ben afgevallen weet ik niet, want ik weeg me niet meer! Mijn buik is in ieder geval weer tot rust gekomen en een stuk platter. Ik ga weer lekker verder:)

8 thoughts on “Bodieboost: week 6

  1. Ah zeker goed bezig hoorπŸ™‚ als jij je er prettiger bij voelt dan is dat het belangrijkste, dat getal op de weegschaal doet er niet toe!πŸ™‚ mmm lekkere food foto’s weer!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

