Food: Humphrey’s

Ik schreef al een aantal keer eerder wat kleine dingetjes over Humphrey’s. Maar nu is het echt tijd voor een eigen artikel! Ik ben echt fan van Humphrey’s geworden en ik vind dat iedereen moet weten wat een fijne, gezellige en goed betaalbare restaurants het zijn!

Het concept van Humphrey’s is dat ze altijd een 3 gangen keuze menu aanbieden voor een fijn prijsje van €24,95. Vaak heb je een beperkte keuze, maar dat is bij Humphrey’s totaal niet het geval. Je hebt heerlijke, redelijk luxe gerechten, voor ieder wat wils. De kaart veranderd eens in de zoveel tijd, maar hij is altijd zo uitgebreid dat er altijd wel iets tussen zit wat je lust.

Je kunt via de Humphrey’s reserveerlijn een tafeltje, of via internet reserveren, heel erg handig! Op tijd reserveren is wel handig, want het is er (begrijpelijk!) altijd erg druk. De inrichting van de restaurants die ik tot nu toe heb gezien was echt prachtig, allemaal in dezelfde stijl. Een beetje een antieke sfeer, prachtige houten tafels en hele mooie decoratie. Wanneer je binnenkomt, krijg je meteen na het toewijzen van je tafeltje en het bestellen van het drinken een plankje met een stuk heerlijk vers brood, een flesje olijfolie en hele lekkere zelfgemaakte kruidenboter. Hiervoor hoef je helemaal niets extra’s te betalen, jammie!

Hierna kun je dus drie verschillende gangen kiezen.
Mocht je van carpaccio houden, dit is iets wat ze altijd op de kaart hebben staan, en ze hebben hier serieus de lekkerste carpaccio die ik ooit gegeten heb! Daarnaast hebben ze op dit moment onder andere garnalenkroketjes, een aantal compleet van elkaar verschillende salades, krokante zalm, bietencarpaccio en kikkererwtensoep op de kaart staan als voorgerecht. Als hoofdgerecht kun je kiezen voor een Mixed Grill, gebakken dorade, parelhoen, kalfs entrecote, gamba’s, een curry een pasta en biefstuk. Bij de meeste gerechten zitten groenten en een heerlijk sausje, daarbij krijg je een hele lekkere salade, frietjes, mayonaise en een appelcompote. Hierna zit je vast heel erg vol, maar een dessert kan er bij mij altijd nog wel bij! Op dit moment hebben ze zulke lekkere desserts dat ik de afgelopen keer echt niet wist wat ik moest kiezen. Ik ging voor warme applecrumble met rozijnen, kaneel en crème anglaise, heel heel heeeel erg lekker! Daarnaast hebben ze een brownie met pecannoten en karamel ijs, tiramisu, chocoladefondant met een kersensaus en ijs, een coupe met sorbetijs, limoen crème brûlée, rijstpudding en een kaasplankje.


Hier waren we lekker uiteten in de vestiging Breda, hier zie je het brood waar nog maar een klein stukje van over is, mijn heerlijke carpaccio en de soep van mijn vriendje!


De gamba’s!

Daarnaast hebben ze ook nog hele leuke acties, zo kan je voor €30 euro per persoon, dus €5 euro extra, ook nog een naar de bioscoop. Je krijgt dan per persoon een Pathé kaartje! Ook zijn er per vestiging leuke acties, die te vinden zijn op de website.

Het lijkt net een verkooppraatje zo, maar dat is het niet, ik ben gewoon zo ontzettend enthousiast over het concept en het heerlijke eten! Waarschijnlijk ga ik samen met mijn vriendje over 2 weekjes de vestiging hier in Tilburg testen, I’ll keep you updated, ik heb er nu alweer zin in!

5 thoughts on “Food: Humphrey’s

  1. Aaah, ik krijg hier echt honger van… Nog 9 weken en ik kan weer bij de Humphrey’s uiteten gaan. Ben je wel eens in Utrecht geweest? Is echt hele leuke locatie en in Moulin Rouge stijl, heel gaaf!

    Like

  2. Aaahh, hou je het nog een beetje vol daar?! Wel een goed vooruit zicht in ieder geval over 9 weken, hihi! Nee daar ben ik nog nooit geweest, klinkt wel echt heel erg leuk. Mijn vriend en ik vinden Utrecht beide wel een hele leuke stad dus ik zal hem eens voorstellen om er een dagje heen te gaan, en lekker af te sluiten met Humphrey’s!

    Like

  3. Wat een super leuk idee, ik ben er nog nooit geweest. In tilburg daar woon ik redelijk bij in de buurt zit er geloof ik ook eentje, dan voor 30 euro met bioscoop kaartje is geen geld!🙂 Binnekort vriendjelief eens een avond mee uit nemen lekker!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

