Instalife #3

Ik heb weer wat leuke foto’s verzameld die ik jullie wil laten zien, dus bij deze, een nieuwe diary!


In Breda kocht ik deze heerlijke pot bodycream van Rituals, ik had nog een cadeaubon die ik voor mijn verjaardag had gekregen, dus hij was gratis!
En lekker sushi eten met mijn vriendinnetjes bij Sakana, deze foto hebben jullie al kunnen zien, maar ik vind het er zo lekker uitzien dat ik hem graag nog een keertje deel.


Gezond doen op school met een kleine fruitsalade met appel, ananas en blauwe bessen van de AH to go en een flesje water.
Momentje waarop ik me realiseerde dat ik nog een heel leven vol met kansen voor me heb!


Dit is heel erg lekker! Een geschild appeltje met veel kaneel en een handje rozijntjes.
Deze foto maakte ik vlak voor mijn sollicitatie bij HunkemΓΆller, natuurlijk had ik me weer veelte druk gemaakt en viel het allemaal reuze mee.


Op school zijn we bezig een bedrijfje op te starten en ik ben samen met mijn company, Culaz, bezig met een kookboek voor een 15 gangen diner met in elk recept eetbare bloemen. Hier was de proefdruk af en hadden we een promotie presentatie: met cocktail uit het receptenboek!
Jammie jammie lunch tijdens een dagje werken op school. Ik hielp mee aan de proefstudeerdag, dat doe ik eigenlijk altijd. Heerlijke sandwiches, broodjes, fruit en een sapje.


We hebben nooit eens leuke foto’s samen, maar deze vind ik wel grappig haha!
Deze foto kreeg ik doorgestuurd: Mijn vriendinnetjes en ik met oud&nieuw, had deze foto nog nooit gezien!


Mijn mooie beautycase, hij komt van de Primark!
Nageltjes gelakt, een beetje een goud achtig kleurtje, vond het wel leuk en mooi staan.


Lekker koken voor mijn huisgenootjes! Het werd pasta met een italiaanse tomatensaus, gehakt een lekker veel verse groentes.
En lekker bloggen natuurlijk, op mijn kamertje, vanuit bed met een heerlijke vanillekaars aan!

5 thoughts on “Instalife #3

  1. Wat een leuke foto’s zeg! Ik vind je make up echt mooi zitten, vlak voor die solicitatie.
    en die foto met je vriendje ook superlief! Ben benieuwd, hoe hebben jullie elkaar ontmoet, als ik vragen mag?πŸ™‚

    Like

  2. Haha ah dat ‘verklaart’ ook wel een beetje dat hij helemaal in Maastricht woont. Maar vind jullie er zo lief uitzien samen :)!
    Ik blijf je blog graagvolgen wanneer ik tijd heb!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

