Victoria’s Secret swimwear

Nu ik mijn vakantie geboekt heb ben ik alweer helemaal in de zomer stemming, ik kan niet wachten! Lekker weer, zonnen, cocktails, ijsjes, terrasjes, zonnebrillen, slippers, jurkjes en lekker zwemmen.
Er komen overal alweer zomerspulletjes binnen in de winkels, waaronder bikini’s. Ik word daar zo vrolijk van! Zo werk ik dus bij de Hunkemöller en ik zie de hele tijd leuke spulletjes!

Ik keek even op de Hunkemöller site naar de gehele collectie bikini’s en dacht toen opeens aan Victoria’s secret. Ieder jaar kijk ik weer even naar hun collectie, zo mooi, maar helaas ook erg duur. Vooral omdat er verzendkosten bijkomen en omdat je natuurlijk niet zeker weet of ze echt mooi staan en goed passen durf ik eigenlijk niet zo goed.
Omdat kijken nooit kwaad kan, hierbij mijn favorieten!


Mooi zijn ze he?

5 thoughts on “Victoria’s Secret swimwear

  1. Wat een geweldige collectie dit! Vind dat felle roze kleurtje zo leuk! Ook de stippel bikini vind ik tof🙂 victoria secret heb ik nooit iets van gehad maar wil ik al zo lang iets van, jammer dat de bikini’s en lingerie niet in nederland verkrijgbaar zijn

    Like

  2. Ja dat vind ik ook! Ik weet mijn maat er niet van dus ik durf niet zo goed iets te bestellen omdat het ook nog zo duur is om te laten bezorgen hier in Nederland. Denk dat ik maar weer bij de Hunkemöller en H&M ga kijken dit jaar, slaag ik ook altijd hihi!

    Like

  3. Die links onder vind ik ook echt leuk! Mijn favoriet staat er jammer genoeg niet bij, dat is een zwarte bandeau met neon gekleurde stenen in het midden. Zie ook mijn post: http://contentable.wordpress.com/2013/03/04/want-some-bikininspiration/ een groot nadeel van victoria secret zijn alleen toch wel die verzendkosten😦 de prijzen van bikini’s zijn al vrij hoog, maar met die shipping costs helemaal.. Misschien binnenkort maar in het buitenland shoppen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

