Bodieboost: week 7

Jaaa, weer een Bodieboost update! De afgelopen week is het weer best gegaan. Ik heb me weer niet gewogen, gewoon omdat ik daar geen zin in heb en me daar niet zo op wil focussen.
Ik begin aan mezelf te merken dat ik verander en ik hoop het binnenkort ook aan mijn kleding te gaan merken. Het gevoel dat ik gezond eet en de energie die ik daarnaast krijg is al heel wat waard op zich, het voelt zoveel fijner!

Ik heb deze week een hele lange week op school gehad, colleges elke dag, van half 9 tot 5 of zelfs tot 6 dus van sporten is het niet echt gekomen. Wel heb ik iedere dag gelopen en gefietst dus ik heb mijn beweging zeker wel gehad! Zaterdag moest ik weer werken en dat is ook zeker beweging. Het magazijn zit in de kelder, dus dat is lekker veel trapjes lopen. Dat voel je wel hoor, al is het maar vier uurtjes!

Ik heb weer lekker gegeten. Als ontbijtjes at ik sinaasappel roomyoghurt, Griekse yoghurt met honing, kwark met rozijntjes en kaneel en appel kaneel yoghurt, en ik brunchte op zondag met een gebakken eitje met ham en kaas en een afbakbroodje met filet americain. Ik at tussendoor nootjes, rozijntjes, appels, bananen, mandarijntjes en iets teveel jokertjes. Een mini stukje appel/karamel taart, een paar speculaasjes, wat M&M’s, chocolaatjes en chippies. Ik lunchte met mueslibollen, pistoletjes met smeerkaas en komkommer, mini sandwiches met zalm, brie en kipkerrie, een kop tomatensoep met een bruine pistolet met ham en plakjes ei. Als avondeten at ik kipkerrie met groenten en rijst, chinees, gekookte aardappelen met een schnitzel en salade, pasta met italiaanse tomatensaus, veel verse groenten en gehakt, gebakken aardappeltjes met varkenshaas en champignonsaus, daarbij een salade en boontjes, tomatensoep met crackers en nasi.

Beetje teveel jokertjes deze week dus, maar ik heb wel heerlijk gegeten, en het gezonde voert de boventoon. Toch ga ik me de komende week weer strak aan Bodieboost houden!

6 thoughts on “Bodieboost: week 7

  1. Je bent goed bezig hoor… en af en toe wat extra jokers kan geloof nooit kwaad. Begin volgende week aan week 5 en het voelt echt wel goed om zo gezond bezig te zijn.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

