Happy moments

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen vind ik de blog van Kelly, heel erg leuk. Ik volg Kelly al lang op Instagram en vind haar heel positief, energiek en leuk overkomen. Ik las op haar blog een stukje over de kleine dingen in het leven waarvan je gelukkig wordt en bedacht me dat ik ooit ook zoiets geprobeerd heb samen te stellen. Ik ging kijken in mijn ‘drafts’ en ja hoor, ik had hem nog! Er stonden dingen in als chips eten, en dat kan nu natuurlijk echt niet meer! Daarom heb ik opnieuw een poging gedaan tot het maken van een happylist.

– Een heerlijk avondje samen op de bank met mijn vriendje na een lange week. Filmpje kijken met wat lekkers te eten en te drinken erbij en gewoon lekker samenzijn.
Tumblr_mfhihpq6xw1rs5mu3o1_500_large
– Uiteten! Grieks, Mexicaans, Italiaans, sushi, bij een gezellige brasserie of restaurant of natuurlijk bij Humphrey’s. Ik kan echt oprecht gelukkig worden van een avondje uiteten.
– Borrelen met vriendinnetjes. Bijkletsen, wijntjes drinken en eventueel daarna nog een lekker avondje stappen. Fijn!
Tumblr_mgyvrzo2ok1rab0nfo1_500_large
– Het gevoel nadat ik een hele dag/week gezond heb gegeten, ik voel me veel energieker en zit beter in mijn vel
539508_463922223681706_153918897_n_large
– Uitkijken naar een vakantie. Heel veel informatie opzoeken, foto’s bekijken en het weerbericht in de gaten houden, en natuurlijk aftellen!
– Terugkijken op een fijne vakantie is misschien nog wel dubbel zo leuk. Foto’s kijken en napraten met de mensen met wie ik ben geweest, heerlijk.
– Lekker uitslapen. Ik sta doordeweeks altijd erg vroeg op in verband met school en geniet er extra van als ik een keertje kan uitslapen.
– Bellen, met mijn ouders of vriendje als ik de hele week in Tilburg ben. Altijd fijn om hun stem dan even te horen.
– Een fijne mail ontvangen, qua school en blog, met daarin goed nieuws.
– Leuke reacties krijgen op een blogpost waar ik lang aan heb gewerkt, dat doet me echt goed!
Tumblr_mhgj5bjtsg1r29x9mo1_500_large
– Iets nieuws kopen wat ik Γ©cht heel mooi vind, of wat ik al heel lang wil hebben. Daarvan kan ik zo blij worden.
– Me beseffen dat ik veel geluk heb met alles wat ik heb, mijn lieve vriendje, familie, vrienden, mijn kamer in Tilburg, mijn fijne thuis, mijn opleiding en blog waarmee het goed gaat, mijn baantje en ga zo maar door.
Tumblr_mif39eptap1qi8e97o1_500_large
– Wanneer ik me besef dat ik nog een heel leven met kansen voor me heb, zo fijn!

PS: Een happylist maken is me duidelijk niet gegund: ik heb hem 2x zelf gewist toen ik hem al helemaal af had. Oepsie!

10 thoughts on “Happy moments

  1. Mooi artikel! De dingen die jou blij maken komen ongeveer overeen met de dingen die mij ook blij maken. En het zijn vooral de kleine, onverwachte dingen, die mij het gelukkigst kunnen maken.

    Like

  2. Inderdaad juist die kleine dingetjes geven dat gevoel van geluk. Zoals bijvoorbeeld het zonnetje van vandaag waarvan je de warmte op je huid voelt. Instant glimlach die de hele dag erop blijft zitten.

    Like

  3. Leuke post en de dingen zijn zeer herkenbaar waar jij blij van word. Als je de kleine dingen in het leven meer waardeert dan ben je denk ik ook een gelukkiger mens! Soms loop ik rond met een ‘straight face’ wat ik gewoon heb, de laatste tijd probeer ik rond te lopen met een glimlach en vaak lachen mensen dan ook terug en ik dat is ook een happy moment voor mij.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

