Like: Mango accessoires

Ik weet eigenlijk heel erg goed dat ik Mango, zowel online als in de winkel echt moet vermijden. De winkel is me gelukt, maar online dat is eventjes een ander verhaal.. Ik nam een kijkje na een lange dag school. ‘Ter ontspanning’ zeg maar, en zag dat de shop weer helemaal aan was gevuld met nieuwe zomerse dingetjes. Het viel me op dat er heel veel mooie sieraden tussen zitten, die ik best wel zou willen hebben!

Vooral de oorbellen rechts boven wil ik heel graag hebben, ik vind ze echt zΓ³ mooi!
Als je een shop-stop hebt, raad ik het je echt af op de Mango shop te kijken, bij ben je gewaarschuwd! Hihi.

6 thoughts on “Like: Mango accessoires

Laat je een reactie achter? :-)

