Want to try: sweets

Als ik me verveel, niet zo fijn voel of gewoon mooie foto’s wil bekijken ga ik naar Pinterest. Ik denk dat iedereen het concept, online foto’s op je prikbord prikken,Β  inmiddels wel kent. Ik heb borden met vakanties en mooie plekjes op de wereld, lekker eten, gezonde levensstijl en fashion. Ik vind het heel leuk om met deze onderwerpen bezig te zijn en de foto’s en plaatjes motiveren en inspireren me.
Ik repin al een tijdje dingen die ik nog eens wil maken/bakken/koken en dat is inmiddels al een heel lijstje geworden. Er zitten gezonde maar ook wat minder gezonde dingen tussen, voor de jokermomentjes, zullen we dan maar zeggen, dit keer de zoete dingen die ik wel eens zou willen proberen!

banana muffins
Bananen-kruimel muffins

Lemon-Blueberry Yogurt Loaf
Citroen/blueberry yoghurt cake

banana pancakes
Pannenkoekjes met banaan

Blueberry bran muffins
Blueberry muffins
Cinnamon-oat pancake
Kaneel pancakes

GF Banana Bread
Bananenbrood

Cookie Dough Cheesecake.
Cookiedough cheesecake

French Breakfast Donuts Recipe (baked, not fried!)
Kaneel donuts


Chocolade banaan bites

Chocolate chip pancakes
Chocolate chip pancakes

Philadelphia 3-Step Cookie Dough Cheesecake
Cookiedough cheesecake

Cinnamon butter crescents - so simple, so delicious, so genius!
Kaneel croissantjes, hoe slim is dit! Nooit bij nagedacht!

Als je op de omschrijving van het gerecht klikt, kom je op de site met het originele recept!
IK denk dat ik ga beginnen met wat dingen te maken, allereerst de chocolade banaan bites, simpel maar lekker. Zou jij hier wel eens iets van willen proberen?

5 thoughts on “Want to try: sweets

Laat je een reactie achter? :-)

