Instalife #4

Het is weer vrijdag, yes! Tijd om weer wat foto’s met jullie te delen die ik deze week heb gemaakt met Instagram. Ik heb een heerlijke week gehad vol leuke dingen, en heb vooral genoten van het lekkere weer. Ook zie ik mijn vriendje deze week lekker veel, wat ook wel eens fijn is!


De lekkerste yoghurt die er is, al komt de Spaanse sinaasappel roomyoghurt van Almhof toch ook wel heel dicht in de buurt!
Hier was ik heel heel erg moe, maar toch vrolijk haha.


Nieuwe glamour lezen in de trein, wat gaat de reis dan toch altijd lekker snel. ร‰n Glamourday komt er weer aan, daarover later meer!.
Deze foto is nog van carnaval haha, ik was als kat deze avond!


Na een dagje werken bij de Hunkemรถller ging ik zelf ook met een tasje de deur uit. Kon het niet laten iets te kopen! Maandag had ik een heerlijk dagje in de Efteling. We gingen met school en hadden ‘s ochtends een lezing, maar toen het park goed en wel geopend werd, mochten we allemaal naar binnen! Van 11 tot 6 zijn we in het zonnetje in de Efteling geweest, en nergens was er wachttijd. Na zo ongeveer 5x python 10x Joris en de draak en alle andere attracties ook meerdere keren gehad te hebben was ik toch wel een beetje gesloopt. Maar ik heb genoten, fijne dag was het!


Jaaa, zon! Ik trok meteen mijn fijne lichtgrijze skinny uit de kast en trok mijn witte Allstars aan, natuurlijk ook nog mijn zonnebril erbij.
Samen!


Terrasje op het Vrijthof in Maastricht, heerlijk om zonder jas buiten te kunnen zitten.
Bioscoopje! Silver linings playbook. Ik vond het een mooie en leuke film, leuk ook om weer eens in de bios te zijn, de laatste die ik gezien had was Skyfall en dat is toch alweer een paar maandjes geleden!

Dit weekend ga ik genieten van nog meer quality time met mijn vriendje, lekker een paar uurtjes werken, naar een verjaardag, lekker uitslapen, wat winkelen en misschien ook nog wel wat studeren. Wat gaan jullie doen? Geniet van het weekend!

5 thoughts on “Instalife #4

Laat je een reactie achter? :-)

