Bodieboost: week 8

Het gaat allemaal zijn gangetje. Ik heb Bodieboost deze week weer niet zo streng gevolgd als dat ik eigenlijk zou moeten maar ik eet echt veel , veel en veel gezonder dan voor Bodieboost. Ik maak vaak verstandige keuzes, maar soms ook niet. Ik doe de laatste tijd gewoon heel veel leuke dingen, en dan is het lastig niet af en toe te zondigen! Zo was ik deze week in de Efteling, de bioscoop, op het terrasje, bij een P uitreiking en ik zorgde een aantal keer niet zelf voor mijn eten. Toch ben ik best trots op mijn weekje, en wat een fijn resultaat is, is dat mijn favoriete panterriempje een gaatje strakker moet!

Tumblr_mgzd1vagw51rs5mu3o1_500_large

Deze week omschrijf ik niet alleen wat ik gegeten heb, maar ook waar ik nog meer uit kon kiezen. Even pronken met de goede keuzes die ik heb gemaakt, haha!

Ik at sinaasappel roomyoghurt, magere kwark met honing en Griekse yoghurt met honing als ontbijtjes. Ook had ik de keus om voor een heerlijk belegd stokbrood van de bakker te gaan, maar ik koos voor mijn bakje yoghurt! Als lunch at ik mueslibollen, bruine broodjes met kaas, een pistolet met ham en een noot/rozijn twister. Avondeten bestond uit een soepje met brood, een restje pasta met veel groenten, gehakt en Italiaanse tomatensaus, mie met veel groenten en kip, pizza en zalmpasta.

Tussendoor at ik veel mandarijntjes, bananen en appels. Daarnaast at ik wat rozijntjes, een aantal chocolade paaseitjes, een zuurstok en wat tortillachips met dipsaus. Mijn mama had, bang dat ik te weinig eet en superlief, paaseitjes en een zak chips in mijn tas gestopt, kwam ik pas achter toen ik op mijn kamertje aankwam. De zak chips zit nog netjes dicht, en van de eitjes heb ik er maar 3 op! In de Efteling had ik de keuze uit frietjes, bergen snoep, wafels, pannenkoeken enzovoorts, maar ik kocht een broodje ham en at verder mijn fruit. Tegen het einde van de dag waren we echt kapot van het lopen en toe aan wat suiker en ik kocht een zuurstokje. Daarnaast hielp ik mee bij een P uitreiking waar bergen met hapjes waren. Ik nam ongeveer 2 handjes tortillachips met chili dip. Daarnaast was ik twee dagen bij mijn vriend waar ze als snacks broodjes hamburger, chips en pizza’s eten haha, daar heb ik niks van op! Goed hΓ©?
Mijn drank is deze week opgegaan aan 2 shotjes Jagermeister, haha dat krijg je als je twee dagen bij je vriendje in een mannenstudentenhuis bent!

Al met al vond ik het best een prima week, en ga ik volgende week, wanneer er iets minder leuke dingen gepland staan er weer helemaal voor!
Ook heb ik met mezelf afgesproken morgen aan 30 day shred ga beginnen. Een fitnessprogramma wat je via YouTube kan volgen. Je hebt 3 levels en ieder leven doe je 10 dagen. De resultaten zijn echt mega goed (Google maar eens!) en ik ben heel benieuwd of het mij misschien een beetje van mijn vetjes af kan helpen. Ik ga het waarschijnlijk niet in exact de 30 dagen doen, omdat ik bijvoorbeeld wel eens bij mijn vriend ben en naar Gent ga met school in deze dagen. Natuurlijk zal ik het zoveel mogelijk proberen te doen en jullie er ook van op de hoogte houden. Eerst nog snel op pad voor een fitnessmatje en gewichtjes!

PS: Deze week geen eigen foto’s, helaas. Die ben ik in alle drukte en plezier gewoon vergeten te maken. Volgende week zijn ze er weer!

12 thoughts on “Bodieboost: week 8

  1. misschien moet ik dit ook maar eens gaan probren,zo ga je ook gezond ( en hopelijk met een strakkere buik ) de warme periode inπŸ™‚
    xoxo

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

