Favoriete Instagrammers

Ik ben echt verslaafd aan Instagram, het eerste wat ik doe wanneer ik wakker word en het laatste voor ik ga slapen is even kijken of er nieuwe foto’s zijn gepost! Ik volg heel veel leuke mensen en vind het leuk om vooral happy momentjes op Instagram voorbij te zien komen. Lekker eten, nieuwe aankoopjes, happy faces, outfit foto’s, nagellakjes en make-upjes, gewoon gezelligheid!

Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete Instagrammers!
Mocht je mij willen volgen, dat kan natuurlijk, leuk! @simone_vissers


@Kelicious
Kelly post lekker veel foto’s van gezond en lekker eten, sport, haar mooie huisje, leuke kleding en haar lifestyle.


@Sabienwedman
Sabien heeft altijd prachtige outfit foto’s en inspiratie en kan daarnaast ontzettend goed bakken en koken


@Ourfavourites
Lizzy heeft veel leuke kleren, sieraden om jaloers op te worden, post foto’s van lekker en gezond eten en doet 30 day shred!


@Kellista
Kelly maakt hele leuke reisjes, kan heel heel goed make-uppen, heeft mooie kleding en hele lieve hondjes!


@Annemerelcom
Annemerel loopt ontzettend veel hard, maakt heel veel leuke reisjes en maakt foto’s van heel lekker eten.


@Shirleyvisser
Shirley is een echte fashionblogger en dit zie je dan ook goed terug in haar Instagram foto’s. Hele mooie kleding, prachtig haar, lekker eten en gezelligheid.

Omdat al mijn favorieten ook bloggers zijn, heb ik hun bloglinkje vermeld onder hun naam, je komt op de blog als je er op klikt!

19 thoughts on “Favoriete Instagrammers

  1. Ahh Simone wat lief dat je mij bij je favoriete instagrammers hebt staan, dat geeft me zo’n goed gevoel! Ik vind jou instagram juist ook heel erg leuk!πŸ™‚ Thanks! Ik volg Shirley ook, vind haar ook heel tof!

    Like

  2. Oh wat leuk! Ik ben ze allemaal gaan volgen. Sinds 1 a 2 weken ben ik ook weer helemaal verslaafd aan instagram. Al je van mode en jurkjes houd zou je ook eens mijn instagram moeten bezoeken :Tineke1992
    Liefs

    Like

  3. Bedankt voor het delen van deze blogs! Zelf doe ik niet aan Instagram, ik weet eigenlijk niet waarom. Ik heb me ooit wel aangemeld maar volgens mij begreep ik er niks van (noobie) en dacht ik daarom LAATMAAR haha. Super stom naturlijk.
    Ik ga vanavond eens kijken of ik de app gewoon eens opnieuw ga downloaden met dit fijne lijstje er bij :)! Ik ben je trouwens gaan volgen via Bloglovin, vind je blog heel leuk :)!

    xo Rosie

    Like

  4. Pingback: Favoriete Instagrammers part II | Life of Simone

Laat je een reactie achter? :-)

