30 day shred

Jaa, eindelijk! Ik heb mezelf kunnen overhalen, moed inpraten en kunnen aansporen. Ik benย  begonnen met 30 day shred. Vanavond ga ik dag 4 doen en ik kan jullie vertellen dat ik het al heel heel goed voel. Spierpijn, niet zo’n beetje ook!

Voor degene die niet weten wat 30 day shred is, leg ik het eventjes uit.
Het is een fitness programma dat je gewoon thuis kan doen. Het duurt 30 dagen, en het programma heeft 3 levels. Elk level duurt 10 dagen, het word steeds moeilijker en zwaarder!
Je sport aan de hand van een filmpje en hebt alleen een matje en gewichtjes nodig, 2 halve liter flesjes volstaan ook. De filmpjes duren ongeveer een half uurtje, dus je sport een half uurtje per dag, inclusief een warming up en een cooling down. Best te doen he ?!

Tumblr_miyeqemkcm1s1bwvio1_500_large

Tumblr_mj98abulx11s63m0bo1_500_large

Tumblr_minspfj6k61s5inwlo1_1280_large

Dit zijn de links naar de filmpjes op YouTube.
Level 1: https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
Level 2: https://www.youtube.com/watch?v=NH4NDIdWvSU
Level 3: https://www.youtube.com/watch?v=RjS2Sx45NNs

Ik heb even gegoogled naar resultaten en ik ben blij verrast, als het bij mij ook zo goed werkt, dan ben ik over 30 dagen van mijn buikje af! Ik ga mijn best doen om het vol te houden en af te maken en ik ga jullie natuurlijk op de hoogte!

8 thoughts on “30 day shred

  1. Wow dat klinkt heel goed Simone! Ik heb ooit het trainingsprogramma p90x gedaan en dat vond ik ook heel tof, dan lijkt me de 30day shred fijner omdat het korter duurt in totaal en ook korter per workout! Goed bezig! Ideaal ook dat ze gewoon op youtube staan๐Ÿ™‚

    Like

  2. Ohja! p90x , dat heb ik een aantal jaar geleden ook overwogen maar het is inderdaad zo lang, en het leek me heel zwaar! Omdat ik niet zoveel heb gesport de laatste tijd leek me dit een goed begin! Heb het inmiddels 5x gedaan en het gaat heel goed, ben benieuwd naar het resultaat!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

