Instagram Diary #5

Na een heerlijk weekend kwam er een heel druk weekje. Het einde van het blok komt er weer aan en dat betekend heel veel deadlines en tentamens. Toch heb ik ook nog wat andere dingetjes meegemaakt en heb ik weer wat foto’s om met jullie te delen!


Mijn favoriete ontbijtje op dit moment, sinaasappel roomyoghurt met een kop thee.
Opa was jarig en ik kocht alvast een lekkere doos bonbons voor hem bij La Place, met een kaart erbij.


Ik kookte samen met Rick bij mij in Tilburg. We maakten Kip Hawaรฏ met rijst. Daarna keken we tv, een filmpje, met een wijntje en vanille kaarsjes.


Ik bracht hem de volgende ochtend voor ik moest werken een ontbijtje op bed op mijn nieuwe dienblaadje. Lief van mij he?
Na het werken gingen we gezellig naar de verjaardag van mijn opa, lekkere monchou taart zie je hier op de foto!


In Tilburg is het elke zondag koopzondag, dus toen we even de stad in gingen voor boodschappen wilde ik even bij de Bershka naar binnen. Ik kocht een nieuw armbandje, waar ik heel blij mee ben.
Ik kreeg een pakketje van de Grazia met Chanel testertjes, super leuk!

ย 
Mijn nieuwe armbandje om, en een mooi donkerrood lakje van Essence op mijn nageltjes.
Hier was ik net klaar met dag 4 van 30 day shred, spierpijn to the max!


Fruitjes die ik meenam naar een dagje werken aan een studie opdracht bij Seats2meet.
Knal blauwe lucht, heel mooi! Het was dan wel koud, maar ik heb meteen mijn zonnebril weer opgezet!

Dit weekend staat voor mij in het teken van leren en werken, wat zijn jullie plannen?

11 thoughts on “Instagram Diary #5

  1. Voor mij staat uitzieken op de planning helaas. Leuke fotootjes! Mooi armbandje zeg! Staat goed, zeker met je rode nagellakjes! Heel veel succes met leren!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

