Rituals Sunrise

Dat Rituals hele fijne producten met heerlijke geurtjes heeft, weet vast iedereen. Ik heb er allerlei verschillende producten van, maar ben er nu echt achter wat mijn favoriete geurtje is. Namelijk sweet orange& cedar, wat een héérlijk geurtje is dit. Ik ben heel slecht in geurtjes omschrijven, dus je moet hem echt eens zelf gaan ruiken! Wat ik wel kan zeggen is dat er (duh) een sinaasappel geurtje in terug is te vinden, maar niet overheersend, het is heerlijk zacht, een beetje zoet.. mmm.


bodycream €15,00 / showerfoam €8,00 / lichte parfum €39,00 / Scrub €10,00 / Geurkaars €17,50 / Home perfume €17,50

Hiernaast hebben ze ook nog geurstokjes, groot en klein, een cadeauset en een massageolie.
Ik heb op dit moment de scrub en de massage olie (zooo fijn, wordt lekker warm en is zo ontspannend!) en ben helemaal gek op het geurtje. Ik heb shower foams en bodybutters in andere geurtjes van Rituals, maar vanaf nu ga ik echt alleen nog deze geur kopen. Echt, probeer het!

6 thoughts on “Rituals Sunrise

Laat je een reactie achter? :-)

