Bodieboost: week 9

Het wordt een beetje eentonig als ik weer ga zeggen dat het goed is gegaan he? Toch zeg ik het, want ik ben trots op mezelf! 9 weken al, ik ben veel gezonder gaan leven, en wanneer ik dit stukje typ, op vrijdag, heb ik al 6 dagen achter elkaar iedere dag gesport.

Het gaat goed dus! 30 day shred gaat lekker, ik merk dat het wat makkelijker gaat en dat is fijn. Ik heb de hele week met mega spierpijn rondgelopen, vooral in mijn kuiten. Daarnaast heb ik heel gezond gegeten, maar wel af en toe wat extra’s. Ik heb namelijk iedere keer na het sporten veel honger!


Jammie, lekkere thee!

Wat heb ik dan gegeten? Veel verschillende dingen! Mandarijntjes, bananen, appels, rozijntjes, noten, chocolade noten, handje paprika chipjes, monchou taart, vanille kwark, magere yoghurt, sinaasappel room yoghurt, ciabatta met filet americain, pistoletjes met kaas, ham en gekookt ei, mueslibollen, bruine boterhammen met kaas, vier kazen pasta, focaccia, aardappelen met witte boontjes en schnitzel, aardappelen met gemarineerde biefstuk en snijboontjes en frietjes met een kroket.


Fruitsalade na het sporten, lekker!

Daarnaast heb ik een oude broek gepast waar ik een tijdje geleden niet meer aankon EN HIJ PAST!! Ik heb hem nu aan en ben er heel blij mee. Wat fijn is dit zeg! Ook kan mijn favoriete panterriempje weer een gaatje strakker, jeej. Ik ga lekker door met sporten en eten naar mijn eigen patroontje.

11 thoughts on “Bodieboost: week 9

  1. Wauw wat goed en wat leuk om dan te merken dat zo’n oude broek weer past, dat is toch veel fijner als een getal op de weegschaal! mmm nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar die theesmaakjes geworden hihi!

    Like

  2. Wat ben je ontzettend goed bezig zeg, super knap!! Fijn gevoel of niet, je mag ook lekker trots op jezelf zijn!!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een link party! Je kunt reclame maken voor je 3 leukste artikelen van afgelopen week met een foto en een link naar je blog, super tof toch!:) als je zin hebt om mee te doen, met bijvoorbeeld dit artikel, zou het leuk vinden!!

    Liefs van Rosie

    Like

  3. Ze zijn lekker, mjammie, vooral de strawberry cupcake, en dat is ook nog eens groene thee! Ben ook super blij met de broek en het riempje, inderdaad veel fijner dan geobsedeerd bezig zijn met wegen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

