Instagram Diary #6

Zoals ik jullie vorige week al vertelde zou mijn weekend en de week in het teken staan van studeren. Het was het einde van het blok en dat betekend een eindpresentatie van het project en twee tentamens. In het weekend heb ik veel aan mijn studie gedaan, maar ook gewerkt, een fijn avondje gehad met een vriendin en lekker samen geweest met mijn vriendje. De eindpresentatie deed ik voor mijn groep en ging gelukkig super goed! Daarnaast heb ik heel veel geleerd, samengevat en gemarkeerd, haha. Wanneer dit artikel online komt ben ik mijn laatste tentamen aan het maken, hopelijk met succes!

Dit weekend wordt een beetje druk! Vandaag na mijn tentamen sta ik op een beurs in de Brabanthallen in ‘s-Hertogenbosch met mijn bedrijfje, samen met 6 medestudenten. We hebben een kookboek ontwikkeld waarmee je een 15 gangen diner met eetbare bloemen kunt maken. Lekker promoten en verkopen dus! Zaterdag ga ik eventjes gebruik maken van de korting opย  Glamour Day en moet ik werken en zondag inpakken!! Maandag tot en met woensdag heb ik een studie tripje naar Gent, waar jullie later meer over horen!


Jammie, fruitsalade van mandarijntjes, appel en rozijnen


Dagje werken bij de Hunkemรถller


Ik had wat tijd over dus liep even snel bij de Zara naar binnen, waar ik heel heel heel veel mooie dingen zag. Waaronder dit jasje. Helaas wel โ‚ฌ79,95..


Even ontspannen! Ik heb alle seizoenen en ben weer eens begonnen met kijken. Ben inmiddels dus alweer bij seizoen 2.


Lekker!! Zondag avond ben ik samen met Rick uiteten geweest bij Sakana in Den Bosch. Het was weer heerlijk.


Nog wat fruit! Appel met kaneel en rozijn, en een samenvatting van bedrijfseconomie..


Ik moest de eindpresentatie op een USB stick zetten en daar kwam ik deze foto tegen! Samen met mama in Griekenland, 2 jaar geleden. Lekker bruin!


Helemaal klaar voor de presentatie!


Hmm na dag 7 van 30 day shred at ik de halve pot van deze yoghurt. ZO lekker!!

Fijn weekend allemaal!

6 thoughts on “Instagram Diary #6

Laat je een reactie achter? :-)

