Diary #7

Wat heb ik een leuke maar drukke week gehad!
Vorige week heb ik mijn tentamens gemaakt en daarna heb ik het weekend gewerkt en alles klaargemaakt voor Gent. Maandagochtend om half 8 vertrokken we al, voor een heel vol programma voor 3 dagen. Woensdagavond kwam ik helemaal gesloopt thuis rond een uurtje of 10. De volgende dag sliep ik uit en ging ik meteen richting Maastricht voor een avondje feesten! Vrijdag voelde ik me niet al te best, en deed ik wat dingetjes voor school. Vandaag ga ik werken en vanavond lekker uiteten met mijn ouders en vriendje. De rest van het weekend ga ik lekker pasen vieren. En daarna.. ga ik weer Bodieboosten en 30 day shred doen. Nog nooit zo slecht gegeten denk ik..


Eindrapport voor Mundial, trots!


Tentamen.. bleh. De eerste ging heel slecht, en de tweede gelukkig heel goed. Nu maar eventjes afwachten..


Wentelteefjes gemaakt, van bruin brood! Jammie


Ik ging even langs bij opa en oma en moest natuurlijk weer blijven eten, haha. Lekker!


Vlak voor ik naar Gent ging keek ik nog eventjes een paar foto’s van Parijs (daar ben ik in September geweest met school) en kwam deze foto tegen. Een ontbijtje aan de Seine in ons hostel.


Jam lekker Grieks bordje al voorgerecht voor de lunch, samen met vriendinnetjes. Tzatziki, brood, feta, pepertjes, tomaten en olijven.


Zonnig, maar HEEL koud!


Haha speciaal biertjes en kriek drinken in een klein kroegje.


Gent is mooi!

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

8 thoughts on “Diary #7

  1. Leuk blogje; mooie foto’s! Ik start mijn dag zodadelijk met een pancake breakfast, om nadien een dagje te gaan shoppen๐Ÿ™‚. Vanavond zit er wel een avondje uit in. Voor de rest zijn het de gewoonlijke Paasbrunches bij familie. Vrolijk Pasen, trouwens๐Ÿ™‚

    Like

  2. Gent is inderdaad heel mooi! Ik heb het geluk om er vijf dagen in de week te wonen en te studeren๐Ÿ˜€. Weet je nog in welke hostel je verbleef in Parijs?

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

