Update Bodieboost

Oohjee, het is even niet zo goed gegaan! Gent, Pasen, Tentamenstress.. dat was niet goed voor me. Ook heb ik mijn sportschoenen en gewichtjes niet meegenomen naar Gent dus ben ik met 30 day shred ook niet helemaal bij.

Ik heb de afgelopen weken wel lekker genoten van veel eten. Pizza, pasta, chips, veel (paas)chocolade, een heerlijk uitgebreid paasontbijt, AH to go chocolate chip cookies en focaccia tijdens mijn tentamens, uiteten bij de Griek en nog veel meer.

Vanavond ga ik weer lekker shredden, ik begin opnieuw bij dag 1 en ga het nu echt afmaken. Dat kan nu ook gewoon, want ik heb even geen uitstapjes meer! Daarnaast ga ik Bodieboost weer streng volgen, en ik ga me proberen echt aan de menu’s in het boek te houden in plaats van het zelf in te vullen.

Daarnaast ga ik ook weer lekker veeeeel bloggen, ik mis het en heb er nu weer tijd voor!

Ik heb trouwens een hele fijne pasen gehad! Zaterdag alvast lekker uiteten geweest, zondagochtend een heerlijke paasbrunch bij mijn ouders thuis, die avond lekker gegeten bij mijn vriend thuis en daar vandaag ook weer een lekkere brunch gehad. Nu is het tijd voor school!
Fijne tweede paasdag nog!

6 thoughts on “Update Bodieboost

  1. Ik heb tijdens het Paasweekend ook flink gezondigdπŸ™‚. Ach. Een mens leeft maar een keer, denk ik dan!

    Like

  2. Ook ik heb veel gegeten met Pasen en daardoor ook vanavond nergens zin in. Ik blijf me vol voelen. Gelukkig wordt het mooier weer, dus ga ik ook lekker veeeeeeeel fruit en salades eten, yum!

    Like

  3. Hi hi, leuke blog post gelukkig zijn de feestdagen weer voorbij en kan je weer gaan knallen met BB. Let’s boost, succes! xx

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

